Aktualności GOPS

26.03.2024

Życzenia Wielkanocne

           czytaj więcej

Życzenia Wielkanocne
26.03.2024

Informacja

W dniu 29.03.2024 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie nieczynny. Jest to dodatkowy dzień wolny za święto 6 stycznia 2024 r. wyznaczony Zarządzeniem Nr 0050.163.2023 Wójta Gminy...czytaj więcej

Informacja
18.03.2024

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 24.04.2024 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Na co uważać i jak nie dać się okraść w Internecie – bankowość elektroniczna dla seniorów. I...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
08.03.2024

Zaproszenie do składania ofert na stanowisko – Opiekunka środowiskowa/Opiekun w GOPS w Bolesławiu

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławiu w ramach realizowanych zadań z ustawy o pomocy społecznej zaprasza do składania ofert na stanowisko Opiekunka Środowiskowa/Opiekun w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul....czytaj więcej

Zaproszenie do składania ofert...
07.03.2024

Targi Pracy Edycja 2024 - Olkusz 19 marca 2024 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu zaprasza na Targi Pracy Edycja 2024 organizowane w Hali Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu, ul. Wiejska 1a w dniu 19 marca 2024 r....czytaj więcej

Targi Pracy Edycja 2024...
07.03.2024

Od 2.03.2024 r. nowy wzór wniosku o świadczenie pieniężne za zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia obywatelom Ukrainy

W związku z wejściem w życie 2 marca 2024 r. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 lutego 2024 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 297) zmieniającego...czytaj więcej

Od 2.03.2024 r. nowy...
04.03.2024

Program „Opieka wytchnieniowa” dla JST - edycja 2024

PROGRAM „OPIEKA WYTCHNIENIOWA” DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO - EDYCJA 2024 Gmina Bolesław przystąpiła do realizacji zadania w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek...czytaj więcej

Program „Opieka wytchnieniowa” dla...
15.02.2024

Poszukujemy Asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością

Poszukujemy Asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością  do Programu  „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”  dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024   Realizacja planowana 01.03.2024 r. – 31.12.2024 r.  Wymagania konieczne:  -...czytaj więcej

Poszukujemy Asystenta osobistego osoby...
02.02.2024

Zaproszenie do składania ofert na stanowisko – Opiekunka środowiskowa/Opiekun w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bolesławiu

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławiu w ramach realizowanych zadań z ustawy o pomocy społecznej zaprasza do składania ofert na stanowisko Opiekunka Środowiskowa/Opiekun w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul....czytaj więcej

Zaproszenie do składania ofert...
09.01.2024

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 22.01.2024 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczny senior - jak nie dać się oszukać w Internecie” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
06.06.2017

Usługa noclegowo-gastronomiczna na potrzeby realizacji szkolenia dla maksymalnie 26 osób w tym 10 dzieci, w terminie 26-29.06.2017 r.


Projekt „Aktywny Bolesław” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Projekt numer: RPMP.09.01.01-12-0019/15.



I. Opis przedmiotu zamówienia:


Usługa noclegowo-gastronomiczna na potrzeby realizacji szkolenia dla maksymalnie 26 osób w tym 10 dzieci, w terminie 26-29.06.2017 r.


Usługa obejmuje:

Pobyt w terminie: 26.06.2017 - 29.06.2017 dla maksymalnie 26 osób.
a) Nocleg wraz ze śniadaniem w dniu 26,27,28.06.17 dla maksymalnie 16 osób dorosłych,
b) Nocleg wraz ze śniadaniem w dniu 26,27,28.06.17 dla maksymalnie 10 dzieci,
c) Obiad (zupa, drugie danie, deser, kompot lub napój) w dniach 26,27,28,29.06.17 dla maksymalnie 16 osób dorosłych,
d) Obiad (zupa, drugie danie, deser, kompot lub napój) w dniach 26,27,28,29.06.17 dla maksymalnie 10 dzieci,
e) Przerwa kawowa (kawa, herbata, napoje, soki, woda mineralna, ciastka) w dniach 26,27,28,29.06.17 dla maksymalnie 16 osób dorosłych,
f) Przerwa ciasteczkowa (ciasteczka, owoce, napoje, soki, woda mineralna) w dniach 26,27,28,29.06.17 dla maksymalnie 10 dzieci,
g) Kolacja grillowa w dniu 26,28.06.17 dla maksymalnie 16 osób dorosłych,
h) Kolacja grillowa dla dzieci 26,28.06.17 dla maksymalnie 10 dzieci,
i) Kolacja w formie szwedzkiego stołu 27.06.17 dla maksymalnie 16 osób dorosłych,
j) Kolacja w formie szwedzkiego stołu 27.06.17 dla maksymalnie 10 dzieci,
k) Wynajem 2 sal szkoleniowych w dniu 26,27,28,29.06.17 - 1 sala dla maksymalnie 10 osób,
l) Basen w dniu: 26,27,28,29.06.17 dla maksymalnie 26 osób - 1 godzina na osobę dziennie,
m) Animator dla dzieci (co najmniej dwie osoby) w dniach 26,27,28,29.06.17 dla maksymalnie 10 dzieci każdego dnia,
n) Pokój zabaw dla dzieci w dniach 26,27,28,29.06.17 dla maksymalnie 10 dzieci każdego dnia.


II. Warunki współpracy:


1. Umowa cywilno-prawna.


III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:


1. Na terenie ośrodka znajduje się basen kryty z obsługą ratownika udostępniony na potrzeby realizacji usługi,
2. Zakwaterowanie w pokojach 1 lub 2 lub 3 osobowych,
3. Ośrodek dysponuje 2 salami szkoleniowymi udostępnionymi na potrzeby realizacji usługi,
4. Zarówno pokoje jak i sala szkoleniowa udostępnione na potrzeby realizacji usługi znajdują się w jednym budynku,
5. Każdy pokój udostępniony na potrzeby realizacji usługi wyposażony jest w łazienkę,
6. Ośrodek zapewnia usługę animatora dla dzieci realizowaną co najmniej przez dwie osoby jednocześnie posiadające kwalifikacje do opieki nad dziećmi w okresie realizacji usługi w dniach 26,27,28,29.06.17 w godzinach 9.00 – 17.00 każdego dnia,
7. Ośrodek dysponuje pokojem zabaw dla dzieci udostępnionym na potrzeby realizacji usługi,
8. Wszystkie pomieszczenia potrzebne do realizacji usługi dostępne będą w dniach 26.06.2017 od godziny 9.00 do 29.06.2017 do godziny 17.00,
9. Ośrodek znajduje się w odległości maksymalnie 150 kilometrów (licząc trasę przejazdu autokarem zgodnie ze wskazaniem aplikacji maps.google.pl) od miejscowości Bolesław, kod pocztowy 32-329.


Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.


IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.


W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium:

a) cena usługi brutto - 95 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 95

b) kategoria obiektu  – 5% - liczba możliwych do uzyskania punktów = 5


Cena usługi brutto: (Cmin / C of. licz.) x 95 = liczba uzyskanych punktów,


gdzie:

Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.


Punkty za kryterium „kategorię obiektu” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 5 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.


„Kategoria obiektu” weryfikacja na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty, oceniana będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

Kategoria obiektu co najmniej 3 gwiazdki - 5 pkt.

Kategoria obiektu poniżej 3 gwiazdek - 0 pkt.


Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania - 5 pkt.


Końcowy wyniki zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.


Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.


Opis sposobu obliczenia ceny oferty:


1. W druku „formularz oferty” – należy podać cenę:

a) Nocleg wraz ze śniadaniem za osobę dorosłą,
b) Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko,
c) Obiad za osobę dorosłą,
d) Obiad za dziecko,
e) Przerwa kawowa za osobę dorosłą,
f) Przerwa ciasteczkowa za dziecko,
g) Kolacja grillowa za osobę dorosłą,
h) Kolacja grillowa za dziecko,
i) Kolacja w formie szwedzkiego stołu za osobę dorosłą,
j) Kolacja w formie szwedzkiego stołu za dziecko,
k) Wynajem sal szkoleniowych za dzień najmu za salę,
l) Animator - opieka nad dziećmi za dzień,
m) Pokój zabaw dla dzieci,
n) Basen godzina na osobę.


2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.


3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.


4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).


5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.


V. Miejsce oraz termin składania ofert.


Oferty należy składać na adres e-mail: gops@gminaboleslaw.pl lub osobiście w siedzibie GOPS Bolesław, ul. Główna 46, 32-329 Bolesław, do dnia 16.06.2017 r. do godz. 8:00.


Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.


Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.


VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi.  
2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.


Załączniki:
- FORMULARZ OFERTY (plik doc).

Autor:

autor

Pogoda

25 kwietnia Temperatura: 4°C Wiatr: 13 km/h,

Kalendarz

imieniny: