Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu informuje, że od dnia 1 lipca 2021 roku zmianie ulegają zasady składania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Od dnia 1 lipca 2021 r. obsługą świadczenia „Dobry Start” będzie się zajmować Zakład Ubezpieczeń Społecznych, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” (Dz.U. 2021 r., poz. 1092). Wnioski będzie można składać wyłącznie w postaci elektronicznej za pomocą:
- bankowości elektronicznej,
- oraz przez portal PUE ZUS
- i przez portal Empatia.
Załącznik:
- Link do komunikatu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej:
https://www.gov.pl/web/rodzina/program-dobry-start-na-nowych-zasadach
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” (Dz.U. 2021 r., poz. 1092):
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20210001092/O/D20211092.pdf