Aktualności GOPS

13.06.2025

Informacja

W dniu 20.06.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie nieczynny. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
29.05.2025

Anonimowa ankieta dla mieszkańców Gminy Bolesław na temat przemocy domowej w środowisku lokalnym

W związku z prowadzonym opracowaniem monitoringu i ewaluacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Bolesław zwracamy się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety. ...czytaj więcej

Anonimowa ankieta dla mieszkańców...
21.05.2025

Zaproszenie na spotkanie informacyjne

W dniu 22 maja 2025 r. o godzinie 16.00 w Centrum Kultury w Bolesławiu (Dwór w Bolesławiu, ul. Główna 55) odbędzie się spotkanie informacyjne z doradcą energetycznym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony...czytaj więcej

Zaproszenie na spotkanie informacyjne
14.05.2025

Nabór do projektu pn.: „Dzienny Dom Pomocy w Kluczach” (termin rekrutacji: od 13.05.2025 do 27.05.2025)

Projekt „Dzienny Dom Pomocy w Kluczach” realizowany w ramach programu: Fundusz Sprawiedliwej Transformacji  Numer projektu: FEMP.08.06-IP.01-1212/24  Priorytet: Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej  Działanie: Opieka nad osobami potrzebującymi wsparcia...czytaj więcej

Nabór do projektu pn.:...
09.05.2025

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 26.06.2025 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów – II termin” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
09.05.2025

Pomocna dłoń - Twój Tele-Anioł

Jesteś osobą starszą, chorą, niesamodzielną lub opiekujesz się członkiem rodziny z niepełnosprawnością?  Mieszkasz na terenie województwa małopolskiego i potrzebujesz wsparcia w codziennym funkcjonowaniu?  Małopolski Tele-Anioł 2.0 jest dla Ciebie!  Dzięki...czytaj więcej

Pomocna dłoń - Twój...
25.04.2025

Informacja

W dniu 02.05.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie nieczynny. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
15.04.2025

Informacja

W dniu 18.04.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie czynny do godz. 13.00. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
15.04.2025

Życzenia Wielkanocne

           czytaj więcej

Życzenia Wielkanocne
07.04.2025

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 17.04.2025 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR,...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
18.07.2019

Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu


Projekt „Aktywny Bolesław” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0075/18


ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ


I. Opis przedmiotu zamówienia:


Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu.


Usługa obejmuje następujące zabiegi:


LP NAZWA ZABIEGU ILOŚĆ
1 Terapia manualna 10
2 Ćwiczenia czynne 100
3 Pole magnetyczne 50
4 Krioterapia 140
5 Jonoforeza 10
6 Masaż klasyczny 120
7 Laser 70
8 Ultradźwięki 40
9 Prądy Tensa 50


II. Warunki współpracy:


1. Umowa cywilno-prawna realizowana w okresie od podpisania umowy do 20.12.2019 r.


2. Usługa realizowana w pomieszczeniach udostępnionych przez Wykonawcę lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Bolesław


III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:


1. Pomieszczenie udostępnione przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi musi znajdować się na terenie gminy Bolesław.


2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług rehabilitacji.


3. Wykonawca posiada wyposażenie pozwalające na realizację wszystkich zabiegów wymienionych w pkt I.


Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.


IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.


1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:


a) cena usługi brutto - 90 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 90


b) Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową – 10 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 10


2. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:


Cena: (C min / C of. licz.) x 90 = liczba uzyskanych punktów,


gdzie:

C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.


Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.


3. Punkty za kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 10 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.


Kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

Nie posiada umowy z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 0 pkt

Posiada umowę z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 10 pkt


Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 10 pkt. Punkty się nie sumują.


Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.


V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:


1. W druku „formularz oferty” – należy podać cenę netto i brutto każdego z zabiegów wymienionych w pkt 1.


LP NAZWA ZABIEGU ILOŚĆ CENA SUMA
1 Terapia manualna 10
2 Ćwiczenia czynne 100
3 Pole magnetyczne 50
4 Krioterapia 140
5 Jonoforeza 10
6 Masaż klasyczny 120
7 Laser 70
8 Ultradźwięki 40
9 Prądy Tensa 50


2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.


3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.


4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).


5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.


VI. Miejsce oraz termin składania ofert.


Oferty należy składać na adres e-mail: gops@gminaboleslaw.pl lub osobiście w siedzibie GOPS Bolesław, ul. Główna 46, 32-329 Bolesław, do dnia 26.07.2019 r. do godz. 9:00.


Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.


Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.


VII. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi oraz ilości zabiegów.


2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.


Załącznik do pobrania:

- FORMULARZ OFERTY (plik doc).

Autor:

autor

Pogoda

16 czerwca Temperatura: 14°C Wiatr: 8 km/h,

Kalendarz

imieniny: