Aktualności GOPS

26.05.2020

Solidarni z Seniorami – Razem Damy Radę!

W odpowiedzi na apel Premiera Mateusza Morawieckiego pod nazwą #WspierajSeniora, Stowarzyszenie MANKO – Głos Seniora prowadzi ogólnopolską kampanię społeczną „Solidarni z Seniorami – razem damy radę!”, która realizowana jest pod...czytaj więcej

Solidarni z Seniorami –...
26.05.2020

Pomoc dla uczestników zawieszonych zajęć rehabilitacyjnych i aktywizacyjnych – gdzie i jak złożyć wniosek?

Wnioski przez System Obsługi Wsparcia - sow.pfron.org.pl lub pocztą tradycyjną do powiatowego centrum pomocy rodzinie lub innej wskazanej przez powiat jednostki organizacyjnej. Oddział Małopolski PFRON informuje, że w ramach nowego...czytaj więcej

Pomoc dla uczestników zawieszonych...
18.05.2020

Wydawanie żywności z Podprogramu 2019 POPŻ

Z uwagi na ogłoszony stan epidemii COVID-19 Informujemy, że każda osoba odbierająca pomoc żywnościową w ramach podprogramu POPŻ zobowiązana jest do: - obowiązkowego zasłaniania ust i nosa (noszenia maseczek lub...czytaj więcej

Wydawanie żywności z Podprogramu...
12.05.2020

Rozszerzenie katalogu dochodu utraconego

Zgodnie z art. 15oa. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz....czytaj więcej

Rozszerzenie katalogu dochodu utraconego
30.04.2020

Osobisty plan awaryjny dla osób doświadczających przemocy domowej w czasie epidemii koronawirusa

Materiał do pobrania i do druku: - Osobisty plan awaryjny - poradnik [pobierz pdf]czytaj więcej

Osobisty plan awaryjny dla...
20.04.2020

Pomoc dla osób i rodzin zagrożonych przemocą w rodzinie

Uruchomione zostało zdalne poradnictwo psychologiczne i prawne dla osób doznających przemocy w rodzinie poprzez zapewnienie zdalnego kontaktu ze specjalistami: - Psycholog tel. 508-934-735 lub 880-229-400, e-mail: alexandra.j.382@gmail.com - Radca prawny...czytaj więcej

Pomoc dla osób i...
08.04.2020

Informacja

W dniu 10.04.2020 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu Czynny do godz. 12.00 Za ewentualne utrudnienia przepraszamyczytaj więcej

Informacja
16.03.2020

Komunikat

W związku z zagrożeniem koronawirusem COVID-19 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu zwraca się z prośbą do mieszkańców Gminy Bolesław o ograniczenie bezpośredniego i osobistego korzystania z usług jednostki. W...czytaj więcej

Komunikat
12.03.2020

Informacja

W związku z podjęciem działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu informuje, iż data wydawania żywności z Caritas zaplanowana na dzień 20.03.2020 r. zostaje przesunięta. O...czytaj więcej

Informacja
11.03.2020

Wydawanie żywności z Podprogramu 2019 POPŻ

O wsparcie w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 mogą starać się osoby i rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej i których dochód nie przekracza 200% kryterium dochodowego uprawniającego...czytaj więcej

Wydawanie żywności z Podprogramu...
18.07.2019

Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu


Projekt „Aktywny Bolesław” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0075/18


ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ


I. Opis przedmiotu zamówienia:


Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu.


Usługa obejmuje następujące zabiegi:


LP NAZWA ZABIEGU ILOŚĆ
1 Terapia manualna 10
2 Ćwiczenia czynne 100
3 Pole magnetyczne 50
4 Krioterapia 140
5 Jonoforeza 10
6 Masaż klasyczny 120
7 Laser 70
8 Ultradźwięki 40
9 Prądy Tensa 50


II. Warunki współpracy:


1. Umowa cywilno-prawna realizowana w okresie od podpisania umowy do 20.12.2019 r.


2. Usługa realizowana w pomieszczeniach udostępnionych przez Wykonawcę lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Bolesław


III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:


1. Pomieszczenie udostępnione przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi musi znajdować się na terenie gminy Bolesław.


2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług rehabilitacji.


3. Wykonawca posiada wyposażenie pozwalające na realizację wszystkich zabiegów wymienionych w pkt I.


Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.


IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.


1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:


a) cena usługi brutto - 90 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 90


b) Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową – 10 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 10


2. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:


Cena: (C min / C of. licz.) x 90 = liczba uzyskanych punktów,


gdzie:

C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.


Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.


3. Punkty za kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 10 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.


Kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

Nie posiada umowy z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 0 pkt

Posiada umowę z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 10 pkt


Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 10 pkt. Punkty się nie sumują.


Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.


V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:


1. W druku „formularz oferty” – należy podać cenę netto i brutto każdego z zabiegów wymienionych w pkt 1.


LP NAZWA ZABIEGU ILOŚĆ CENA SUMA
1 Terapia manualna 10
2 Ćwiczenia czynne 100
3 Pole magnetyczne 50
4 Krioterapia 140
5 Jonoforeza 10
6 Masaż klasyczny 120
7 Laser 70
8 Ultradźwięki 40
9 Prądy Tensa 50


2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.


3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.


4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).


5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.


VI. Miejsce oraz termin składania ofert.


Oferty należy składać na adres e-mail: gops@gminaboleslaw.pl lub osobiście w siedzibie GOPS Bolesław, ul. Główna 46, 32-329 Bolesław, do dnia 26.07.2019 r. do godz. 9:00.


Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.


Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.


VII. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi oraz ilości zabiegów.


2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.


Załącznik do pobrania:

- FORMULARZ OFERTY (plik doc).

Autor:

autor

Pogoda

5 czerwca Temperatura: 16°C Wiatr: 11 km/h,

Kalendarz

imieniny: