Aktualności GOPS

03.09.2021

Ankieta - Wypracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych

Gmina Bolesław - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu przystąpił do wypracowania Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych. Strategia sprecyzuje i zweryfikuje najważniejsze problemy społeczne w naszej gminie, a także określi sposoby ich...czytaj więcej

Ankieta - Wypracowanie Strategii...
25.08.2021

Wydawanie żywności z Podprogramu 2020 POPŻ

Z uwagi na ogłoszony stan epidemii COVID-19 Informujemy, że każda osoba odbierająca pomoc żywnościową w ramach podprogramu POPŻ zobowiązana jest do: - obowiązkowego zasłaniania ust i nosa maseczką, - zachowania...czytaj więcej

Wydawanie żywności z Podprogramu...
03.08.2021

Praca sezonowa z EURES: Kampania informacyjna wspierająca uczciwą rekrutację w Europie

Europejska Sieć Służb Zatrudnienia - EURES prowadzi kampanię informacyjną nt. pracy sezonowej w UE w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii informacyjnej, koordynowanej przez Europejski Urząd ds. Pracy. Celem kampanii jest podniesienie świadomości...czytaj więcej

Praca sezonowa z EURES:...
21.07.2021

Ogłoszenie

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zdania publicznego w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu pod nazwą "Aktywny Bolesław" w ramach Regionalnego Programu...czytaj więcej

Ogłoszenie
05.07.2021

Mobilny punkt ZUS dla wniosków o świadczenia 300+ w Bolesławiu - informacja

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: mobilny punkt ZUS dla wniosków o świadczenia 300+ We wtorek (20 lipca) w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławiu przy ul. Głównej 46 w Bolesławiu...czytaj więcej

Mobilny punkt ZUS dla...
05.07.2021

Program Dobry Start – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny (informacja dla klienta)

Aby otrzymać wsparcie, złóż elektronicznie wniosek. Możesz raz w roku otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dziecka, bez względu na dochód rodziny, jeśli jesteś rodzicem lub opiekunem ucznia: - w...czytaj więcej

Program Dobry Start –...
28.06.2021

Protokół z wyboru wykonawcy - „Samoobrona”, „Zdrowy styl życia”, „Prawo w życiu codziennym”

Projekt „Aktywny Bolesław” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0075/18 Bolesław 28.06.2021 r. PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY...czytaj więcej

Protokół z wyboru wykonawcy...
28.06.2021

Komunikat w sprawie świadczenia „Dobry Start”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu informuje, że od dnia 1 lipca 2021 roku zmianie ulegają zasady składania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022....czytaj więcej

Komunikat w sprawie świadczenia...
18.07.2019

Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu


Projekt „Aktywny Bolesław” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0075/18


ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ


I. Opis przedmiotu zamówienia:


Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu.


Usługa obejmuje następujące zabiegi:


LP NAZWA ZABIEGU ILOŚĆ
1 Terapia manualna 10
2 Ćwiczenia czynne 100
3 Pole magnetyczne 50
4 Krioterapia 140
5 Jonoforeza 10
6 Masaż klasyczny 120
7 Laser 70
8 Ultradźwięki 40
9 Prądy Tensa 50


II. Warunki współpracy:


1. Umowa cywilno-prawna realizowana w okresie od podpisania umowy do 20.12.2019 r.


2. Usługa realizowana w pomieszczeniach udostępnionych przez Wykonawcę lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Bolesław


III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:


1. Pomieszczenie udostępnione przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi musi znajdować się na terenie gminy Bolesław.


2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług rehabilitacji.


3. Wykonawca posiada wyposażenie pozwalające na realizację wszystkich zabiegów wymienionych w pkt I.


Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.


IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.


1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:


a) cena usługi brutto - 90 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 90


b) Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową – 10 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 10


2. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:


Cena: (C min / C of. licz.) x 90 = liczba uzyskanych punktów,


gdzie:

C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.


Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.


3. Punkty za kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 10 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.


Kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

Nie posiada umowy z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 0 pkt

Posiada umowę z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 10 pkt


Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 10 pkt. Punkty się nie sumują.


Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.


V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:


1. W druku „formularz oferty” – należy podać cenę netto i brutto każdego z zabiegów wymienionych w pkt 1.


LP NAZWA ZABIEGU ILOŚĆ CENA SUMA
1 Terapia manualna 10
2 Ćwiczenia czynne 100
3 Pole magnetyczne 50
4 Krioterapia 140
5 Jonoforeza 10
6 Masaż klasyczny 120
7 Laser 70
8 Ultradźwięki 40
9 Prądy Tensa 50


2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.


3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.


4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).


5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.


VI. Miejsce oraz termin składania ofert.


Oferty należy składać na adres e-mail: gops@gminaboleslaw.pl lub osobiście w siedzibie GOPS Bolesław, ul. Główna 46, 32-329 Bolesław, do dnia 26.07.2019 r. do godz. 9:00.


Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.


Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.


VII. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi oraz ilości zabiegów.


2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.


Załącznik do pobrania:

- FORMULARZ OFERTY (plik doc).

Autor:

autor

Pogoda

22 września Temperatura: 11°C Wiatr: 7 km/h,

Kalendarz

imieniny: