Pozostałe

02.06.2025

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych przed rozpoczęciem okresu wakacyjnego

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Olkuszu w związku z pismem Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, przekazującym polecenie Głównego Inspektora Sanitarnego, dotyczące prowadzenia działań edukacyjno-informacyjnych, w zakresie profilaktyki zapobiegania i zwalczania...czytaj więcej

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych...
10.03.2025

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego 2025

Ruszył nabór do Nagrody Gospodarczej Województwa Małopolskiego 2025. To prestiżowe wyróżnienie trafia do firm, które wyróżniają się innowacyjnością, skutecznością działania oraz pozytywnym wpływem na rozwój regionu. Zgłoszenia przyjmowane są do...czytaj więcej

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego...
10.03.2025

Zgłoś kandydata do konkursu „Policjant, który mi pomógł”!

Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji już po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”, którego głównym celem jest promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom...czytaj więcej

Zgłoś kandydata do konkursu...
20.02.2025

Targi Pracy 2025

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA TARGI PRACY EDYCJA 2025 17.03.2025 r.  godz. 10:00 – 12:00 Mamy przyjemność zaprosić do uczestnictwa w XI POWIATOWYCH  TARGACH PRACY, które odbędą się w dniu 17 marca 2025 r.,...czytaj więcej

Targi Pracy 2025
20.02.2025

XXII Ogólnokrajowy Konkurs Bezpieczne Gospodarstwo Rolne

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zaprasza rolników do udziału w XXII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne Gospodarstwo Rolne, którego celem jest promocja zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym. Udział w nim mogą wziąć...czytaj więcej

XXII Ogólnokrajowy Konkurs Bezpieczne...
31.12.2024

Ogłoszenie

OGŁOSZENIEwyniku otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym wsparcie rodziny poprzez prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Bolesławiu na podstawie art....czytaj więcej

Ogłoszenie
27.11.2024

Apel PIORiN – ostrożnie z fumigantami!

Odnosząc się do ostatnich przypadków zatruć fumigantami, zastosowanymi jako środki do zwalczania gryzoni, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa apeluje do dystrybutorów i użytkowników środków ochrony roślin o przestrzeganie prawa...czytaj więcej

Apel PIORiN – ostrożnie...
27.11.2024

„Renta wdowia” od stycznia 2025 r. – nowe przepisy o wypłacie świadczeń wraz z rentą rodzinną

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z dyżurów telefonicznych, które przeprowadzi oddział ZUS w Chrzanowie: „Renta wdowia” od stycznia 2025 r. – nowe przepisy o wypłacie świadczeń wraz z rentą rodzinną -...czytaj więcej

„Renta wdowia” od stycznia...
27.09.2024

Aktywny Rodzic

Program Aktywny Rodzic ma ułatwić rodzicom i opiekunom pogodzenie zadań związanych z rodzicielstwem i aktywizacją zawodową. Zacznie obowiązywać od 1 października 2024 roku. Z programu Aktywny Rodzic można otrzymać następujące...czytaj więcej

Aktywny Rodzic
27.09.2024

Stop Nielegalnej Eksploatacji

WYDOBYWAJ LEGALNIE! Jesteś osobą fizyczną i masz piasek lub żwir na swojej nieruchomości?Zgłoś do Dyrektora OUG w Krakowie zamiar wydobycia na własne potrzeby co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac ...czytaj więcej

Stop Nielegalnej Eksploatacji
13.10.2020

Cyfrowe kanały PGNiG biją kolejne rekordy!


Nie słabnie popularność cyfrowych rozwiązań wprowadzanych przez PGNiG. W roku epidemii koronawirusa wprowadzone w minionych latach rozwiązania okazały się skutecznym sposobem na alternatywną obsługę klienta i biją prawdziwe rekordy. W pierwszych III kwartałach br. do obsługi za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny przybyła rekordowa liczba blisko 500 tys. umów. Daje to łącznie niemal 2 miliony umów, co oznacza, że spółka stała się liderem w elektronicznej obsłudze klienta w Polsce. 


Dynamicznie wzrasta także liczba pobrań aplikacji mobilnej na smartfony i tablety, która
z końcem września br. przekroczyła już 1,4 mln. Tylko od stycznia do września, aplikację mobilną pobrano blisko 700 tys. razy, co oznacza wzrost o 121 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku (wówczas pobrań było nieco ponad 300 tys.). Coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.

– Bycie liderem branży energetycznej w Polsce to powód do dumy, tym bardziej cieszy również spektakularny wzrost naszej popularności w kanałach online. Nasze narzędzia są nie tylko łatwo dostępne, ale również intuicyjne, co jest ważne w szczególności dla naszych starszych klientów – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

Coraz większą popularność zyskuje także usługa płatności online. Klient nie musi już pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur za gaz czy energię elektryczną. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie swojego rachunku bankowego, a każda płatność odbędzie się na czas. Tylko w III kwartałach br., klienci PGNiG dokonali ponad 2,3 mln płatności online, co oznacza 154 proc. wzrost wobec analogicznego okresu w roku 2019 r.

– Trudno o lepsze, bardziej wymierne potwierdzenie zasadności naszej cyfrowej transformacji,  niż twarde liczby pokazujące skalę zapotrzebowania na zdalne kanały dostępu. Dla naszych klientów to wygoda i oszczędność czasu, dla spółki zaś dbałość o środowisko oraz  optymalizację kosztów  – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

 

Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

·zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

·podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·kontrolę bieżącego salda płatności;

·obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

·wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

·zmianę grupy taryfowej;

·przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

·kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontaktlub e-mail:kontakt@pgnig.pl
Autor:

autor

Pogoda

18 czerwca Temperatura: 8°C Wiatr: 4 km/h,

Kalendarz

imieniny: