Pozostałe

02.09.2025

DWUJĘZYCZNY MALUCH

REKRUTACJA W PROJEKCIEDWUJĘZYCZNY MALUCHREALIZACJA PROGRAMÓW DWUJĘZYCZNOŚCI W ZAKRESIEJĘZYKA ANGIELSKIEGO W GMINIE BOLESŁAW realizowane w Przedszkolu im. Barbórki w Bolesławiu, Przedszkolu w Krzykawie, Przedszkolu w Podlipiu i Przedszkolu w Laskach  udział...czytaj więcej

DWUJĘZYCZNY MALUCH
21.08.2025

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy KRA.WKUZ.GZ.4243.96.2025.KG.1 Wykaz nieruchomości do dzierżawyczytaj więcej

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
23.07.2025

eGazomierz

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. (dalej: PSG) uprzejmie informuje, że na terenie Państwa gminy rozpoczynamy realizację projektu eGazomierz. Przedsięwzięcie zakłada wymianę w całej Polsce ponad 1,38 mln gazomierzy u...czytaj więcej

eGazomierz
23.07.2025

Rachunki pod kontrolą konsumenta

Kompendium wiedzy dla odbiorców energii elektrycznej w gospodarstwach domowych Wyniki ostatniego badania opinii publicznej przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Regulacji Energetyki wskazują na potrzebę podnoszenia świadomości odbiorców indywidualnych na temat funkcjonowania...czytaj więcej

Rachunki pod kontrolą konsumenta
02.06.2025

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych przed rozpoczęciem okresu wakacyjnego

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Olkuszu w związku z pismem Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, przekazującym polecenie Głównego Inspektora Sanitarnego, dotyczące prowadzenia działań edukacyjno-informacyjnych, w zakresie profilaktyki zapobiegania i zwalczania...czytaj więcej

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych...
12.04.2021

Kolejny rekord! Już ponad 1,5 mln klientów PGNiG korzysta z EKOfaktury


Cyfrowe rozwiązania PGNiG Obrót Detaliczny ustanawiają kolejne liczbowe rekordy. Już ponad 1,5 mln razy Klienci PGNiG aktywowali opcję elektronicznej wersji faktury, rezygnując tym samym z tradycyjnej wysyłki papierowego dokumentu. Oznacza to, że obecnie aż 65 proc. umów obsługiwanych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG ma włączoną usługę EKOfaktury.


– Wyraźny zwrot w stronę elektronicznych kanałów obsługi w PGNiG był widoczny już w 2020 roku. Gdy z powodu obostrzeń epidemicznych zmuszeni byliśmy czasowo zamknąć punkty obsługi klienta, całość usług przeniosła się do internetu i telefonicznej infolinii – mówi Arkadiusz Sekściński, Wiceprezes Zarządu PGNiG SA ds. rozwoju. – Kolejne miesiące pokazały, że mimo ponownego otwarcia biur obsługi klientów, wielu z nich pozostało z nami online, korzystając z kolejno udostępnianych nowych funkcjonalności. Ten trend wpisuje się w postępującą digitalizację, na którą coraz mocniej stawiamy w całej Grupie Kapitałowej PGNiG – dodaje Arkadiusz Sekściński.


EKOfaktura to jedno z naszych cyfrowych rozwiązań, które bardzo szybko zyskuje na popularności wśród naszych Klientów indywidualnych. Pozwala na bieżącą, pełną kontrolę nad płatnościami. Jest proekologiczne poprzez znaczącą optymalizuję kosztów związanych z wydrukiem masowym i wysyłką – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. – Wrażenie robi także dynamika przyrostu od początku 2021 r., gdyż tylko w styczniu i lutym przybyło blisko 100 tys. nowych aktywacji EKOfaktury – dodaje Henryk Mucha.


Za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta odbiorcy mogą m.in. podać odczyt liczników, kontrolować bieżące saldo płatności, mieć wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej. Można także zawrzeć i przepisać umowę gazową oraz podpisać umowę na usługi takie jak Pomocna Ekipa lub Pakiet na Zdrowie. W 2020 roku w serwisie eBOK przybyło blisko 660 tys. obsługiwanych umów, co oznacza wzrost o 44 proc. względem 2019 roku. Obecnie PGNiG za pośrednictwem eBOK obsługuje ponad 2,3 mln umów w całej Polsce.


Dużą popularnością Klientów cieszy się także aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej w Polsce. Do końca grudnia 2020 roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w stosunku do 2019 r. Ponadto do 15 marca br. aplikacja została pobrana kolejnych 120 tys. razy, osiągając tym samym łączną liczbę 1,72 mln pobrań. Co ważne, coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej zgłaszając za jej pośrednictwem stan licznika i dokonując płatności on-line.
Autor:

autor

Pogoda

17 września Temperatura: 15°C Wiatr: 25 km/h,

Kalendarz

imieniny: