Pozostałe

13.05.2021

Małopolski Dzień Uczenia się (MDU)

8 czerwca przypada Małopolski Dzień Uczenia się (MDU). Do tej pory wydarzenie to składało się z różnych form szkoleń, spotkań, imprez plenerowych związanych z rozwojem osobistym i zawodowym. Jednak w...czytaj więcej

Małopolski Dzień Uczenia się...
13.05.2021

PGNiG pomaga firmom przy obowiązkowym audycie energetycznym

Zgodnie z zapisami ustawy o efektywności energetycznej, duże przedsiębiorstwa w Polsce są zobowiązane do wykonania audytu energetycznego. Większość musi go przeprowadzić jeszcze w tym roku. Mogą przy tym skorzystać ze...czytaj więcej

PGNiG pomaga firmom przy...
11.05.2021

„Mamo! Mamo! Mammobus!”

Mammografia w mammobusie Dla kogo: Zapraszamy ubezpieczone Panie w wieku od 50 do 69 lat, które przez ostatnie 24 miesiące nie korzystały z tego badania lub otrzymały pisemne wskazanie do...czytaj więcej

„Mamo! Mamo! Mammobus!”
04.05.2021

„Wsparcie dla liderów społecznych i organizacji pozarządowych na przykładzie wybranych programów”

Miło mi poinformować, iż 5 maja 2021r. organizujemy kolejny webinar, tym razem wrócimy do tematu możliwości wsparcia oraz pozyskiwania dotacji dla organizacji pozarządowych. Webinar pt. „Wsparcie dla liderów społecznych i...czytaj więcej

„Wsparcie dla liderów społecznych...
29.04.2021

Obwieszczenie

Obwieszczenie Wojewody Małopolskiego o wniesieniu odwołania od decyzjiczytaj więcej

Obwieszczenie
28.04.2021

Rusza rekrutacja do projektu "Łap skilla!"

Jesteś osobą młodą pracującą i chcesz poprawić swoją sytuację zawodową, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie zaprasza do udziału w unijnym projekcie Łap skilla!  Projekt adresowany jest do osób, które ukończyły...czytaj więcej

Rusza rekrutacja do projektu...
28.04.2021

Informacja

INFORMACJA O TERMINIE ROZPOCZĘCIA PRAC GEODEZYJNYCH NA TERENIE POWIATU OLKUSKIEGO Uprzejmie informujemy, że 21 kwietnia 2021 r. na terenie powiatu olkuskiego rozpoczną się prace geodezyjne prowadzone w związku z planowaną...czytaj więcej

Informacja
27.04.2021

Informacja

W imieniu Zarządu Stowarzyszenia Dobroczynnego RES SACRA MISER zwracam się z prośbą o włączenie się w akcję krwiodawstwa która odbędzie się 30 kwietnia 2021r w naszej siedzibie w Bukownie przy...czytaj więcej

Informacja
26.04.2021

Zawiadomienie

ZAWIADOMIENIE Dyrektor Zarządu Zlewni w Katowicach o wszczęciu postępowania administracyjnego GL.ZUZ.2.4210.23.2021.TL/RKW-2021-7148czytaj więcej

Zawiadomienie
23.04.2021

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Olkuszu

Szanowni Państwo, informujemy, że od 21 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych oraz zasiłkowych w Inspektoracie ZUS...czytaj więcej

Zmiany dotyczące obsługi klientów...
12.04.2021

Kolejny rekord! Już ponad 1,5 mln klientów PGNiG korzysta z EKOfaktury


Cyfrowe rozwiązania PGNiG Obrót Detaliczny ustanawiają kolejne liczbowe rekordy. Już ponad 1,5 mln razy Klienci PGNiG aktywowali opcję elektronicznej wersji faktury, rezygnując tym samym z tradycyjnej wysyłki papierowego dokumentu. Oznacza to, że obecnie aż 65 proc. umów obsługiwanych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG ma włączoną usługę EKOfaktury.


– Wyraźny zwrot w stronę elektronicznych kanałów obsługi w PGNiG był widoczny już w 2020 roku. Gdy z powodu obostrzeń epidemicznych zmuszeni byliśmy czasowo zamknąć punkty obsługi klienta, całość usług przeniosła się do internetu i telefonicznej infolinii – mówi Arkadiusz Sekściński, Wiceprezes Zarządu PGNiG SA ds. rozwoju. – Kolejne miesiące pokazały, że mimo ponownego otwarcia biur obsługi klientów, wielu z nich pozostało z nami online, korzystając z kolejno udostępnianych nowych funkcjonalności. Ten trend wpisuje się w postępującą digitalizację, na którą coraz mocniej stawiamy w całej Grupie Kapitałowej PGNiG – dodaje Arkadiusz Sekściński.


EKOfaktura to jedno z naszych cyfrowych rozwiązań, które bardzo szybko zyskuje na popularności wśród naszych Klientów indywidualnych. Pozwala na bieżącą, pełną kontrolę nad płatnościami. Jest proekologiczne poprzez znaczącą optymalizuję kosztów związanych z wydrukiem masowym i wysyłką – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. – Wrażenie robi także dynamika przyrostu od początku 2021 r., gdyż tylko w styczniu i lutym przybyło blisko 100 tys. nowych aktywacji EKOfaktury – dodaje Henryk Mucha.


Za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta odbiorcy mogą m.in. podać odczyt liczników, kontrolować bieżące saldo płatności, mieć wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej. Można także zawrzeć i przepisać umowę gazową oraz podpisać umowę na usługi takie jak Pomocna Ekipa lub Pakiet na Zdrowie. W 2020 roku w serwisie eBOK przybyło blisko 660 tys. obsługiwanych umów, co oznacza wzrost o 44 proc. względem 2019 roku. Obecnie PGNiG za pośrednictwem eBOK obsługuje ponad 2,3 mln umów w całej Polsce.


Dużą popularnością Klientów cieszy się także aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej w Polsce. Do końca grudnia 2020 roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w stosunku do 2019 r. Ponadto do 15 marca br. aplikacja została pobrana kolejnych 120 tys. razy, osiągając tym samym łączną liczbę 1,72 mln pobrań. Co ważne, coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej zgłaszając za jej pośrednictwem stan licznika i dokonując płatności on-line.
Autor:

autor

Pogoda

14 maja Temperatura: 13°C Wiatr: 17 km/h,

Kalendarz

imieniny: