Pozostałe

10.07.2020

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania rurociąg produktowy Boronów-Trzebinia

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 lutego 2019 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w sektorze naftowym (Dz.U.2019.630) oraz art. 61...czytaj więcej

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania...
07.07.2020

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju (ESDW) 2020

Zapraszam Państwa do udziału w Europejskim Tygodniu Zrównoważonego Rozwoju (ESDW), który będzie trwał od 20 do 26 września 2020 r. Do udziału w tym wydarzeniu, którego celem jest promowanie Celów...czytaj więcej

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju...
07.07.2020

Pochwal się pradziadkiem! Olkuszanie w Bitwie Warszawskiej 1920r.

W 2020r. przypada setna rocznica Bitwy Warszawskiej – siedemnastej najważniejszej bitwy w dziejach świata. W powstrzymanie pochodu bolszewików i obronienie polskiej niepodległości zaangażowani byli również żołnierze z ziemi olkuskiej. Aktualna...czytaj więcej

Pochwal się pradziadkiem! Olkuszanie...
02.07.2020

Bezpłatne szczepienia ochronne

Bezpłatne szczepienia ochronne przeciwko meningokokom.czytaj więcej

Bezpłatne szczepienia ochronne
26.06.2020

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej

Osoby w trudnej sytuacji mogą znaleźć nieodpłatną, profesjonalną pomoc w jednym z 1500 punktów w całej Polsce. Kto może otrzymać pomoc?•    Każda osoba w trudnej sytuacji życiowej w każdej życiowej sprawie,...czytaj więcej

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy...
25.06.2020

„Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!”

Na szkoleniu: dowiedz się jak przygotować się do sprzedaży w Internecie poznasz sposoby na zwiększenie obrotów i zysków zyskasz praktyczną wiedzę „Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!” to kurs...czytaj więcej

„Wstęp do e-commerce –...
25.06.2020

Pomoc PFRON dla zakładów aktywności zawodowej. Przykład z Konar w Małopolsce

Rekompensaty za okres przestoju w działalności ZAZ-u lub zmniejszenia przychodu z tej działalności oraz możliwość częściowego wykorzystania środków Zakładowego Funduszu Aktywności na wynagrodzenia dla pracowników czy zaspokojenie ich potrzeb bytowych...czytaj więcej

Pomoc PFRON dla zakładów...
24.06.2020

„Bitwa o wozy” – MSWiA sfinansuje wozy strażackie dla gmin o najwyższej frekwencji wyborczej

– W każdym województwie gmina do 20 tys. mieszkańców z największa frekwencją w pierwszej turze wyborów prezydenckich otrzyma wóz strażacki – powiedział wiceminister Maciej Wąsik. 16 takich pojazdów sfinansuje w...czytaj więcej

„Bitwa o wozy” –...
19.06.2020

„GAZ-SYSTEM dla edukacji”

Kolejne komputery trafiły do szkół z naszej gminy. 19 czerwca 2020 roku dyrektorzy: Szkoły Podstawowej w Bolesławiu oraz Zespołów Przedszkolno – Szkolnych w Krzykawie i Podlipiu podpisali protokoły przekazania laptopów...czytaj więcej

„GAZ-SYSTEM dla edukacji”
19.06.2020

Obwieszczenie

OBWIESZCZENIE Wojewody Małopolskiego w sprawie wydania decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę inwestycji pn.: Budowa światłowodu (kanalizacji teletechnicznej) stanowiącego infrastrukturę towarzyszącą niezbędną do funkcjonowania gazociągu DN 1000 MOP 8,4 MPa...czytaj więcej

Obwieszczenie
15.05.2020

PGNiG: Biura Obsługi Klienta wznowiły działalność


Od piątku 15 maja br. Klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą załatwiać swoje sprawy w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.


Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny będą obowiązywać szczególne środki bezpieczeństwa. Liczba Klientów, przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w indywidualne środki ochrony, tj. maseczki, rękawiczki i przyłbice, a Klientom udostępnione zostały płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk. Na stanowiskach związanych z obsługą zainstalowano specjalne ekrany ze szkła akrylowego Ponadto wyznaczono specjalne strefy poruszania się dla Klientów (poprzez wyznaczenie linii lub ustawienie barierek). Kolejkomaty i infokioski zostały wyłączone, usunięto ulotki oraz zamknięte zostały miejsca zabaw dla dzieci. W trosce o bezpieczeństwo dla Klientów przygotowane zostały długopisy, które po użyciu będą wrzucone do specjalnych skrzynek, a po całym dniu trafią do dezynfekcji, by mogły być użyte następnego dnia.


– Jesteśmy firmą odpowiedzialną, dlatego bezpieczeństwo Klientów i pracowników jest dla nas priorytetem. PGNiG było jedną z pierwszych spółek, która zdecydowała się na zamknięcie Biur Obsług Klienta ze względu na pandemię koronawirusa. Teraz, gdy sytuacja się normalizuje, możemy je ponownie otworzyć. To bardzo dobra wiadomość dla wielu naszych Klientów – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA i dodał:Kiedy ogłosiliśmy zamknięcie BOK-ów, zapewniliśmy że nie ucierpi na tym poziom obsługi Klientów. Dziś możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że dotrzymaliśmy słowa.


PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowało o zamknięciu BOK-ów 14 marca bieżącego roku. Jednocześnie Klienci mogli nadal załatwiać swoje sprawy, dzięki obsłudze zdalnej, za pomocą portalu e-BOK, aplikacji na urządzenia mobilne oraz telefonicznej infolinii.

– Przywracamy działalność Biur Obsługi Klienta z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zebraliśmy wiele doświadczeń z sytuacji kryzysowej, w jakiej znaleźliśmy się ponad dwa miesiące temu. Pokazują one, że cyfryzacja naszych usług była słusznym krokiem, gdyż korzystały z nich setki tysięcy Klientów – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.


O popularności cyfrowych kanałów obsługi świadczy fakt, że PGNiG Obrót Detaliczny posiada aktualnie ponad 1,7 mln zawartych umów w eBOK, a aplikację mobilną pobrano już ponad 1 mln razy. Tylko w kwietniu 2020 r., Spółka zawarła ponad 7100 nowych umów drogą online.


Prezes Jerzy Kwieciński podkreślił, że czasowe zamknięcie BOK-ów podyktowane troską o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, było tylko jednym z działań, jakie Grupa PGNiG podjęła w trakcie epidemii kierując się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu.


– Zgodnie z hasłem „Jesteśmy blisko Ciebie”, przekazaliśmy instytucjom zaangażowanym w walkę z koronawirusem, głównie szpitalom, ponad 6,5 mln złotych. Środki te sfinansowały zakupy wyposażenia medycznego niezbędnego w zwalczaniu epidemiiprzypomniał Jerzy Kwieciński.


Wsparcia udzieliło także PGNiG Obrót Detaliczny.


– Warto odnotować także, że nasi konsultanci przez ponad miesiąc intensywnie wspierali infolinię NFZ poświęconą tematyce koronawirusa, odbierając na niej ponad 9300 połączeńdodaje Henryk Mucha.


Mimo decyzji o otwarciu BOK-ów PGNiG Obrót Detaliczny nadal zachęca Klientów do korzystania z możliwości, które zapewniają cyfrowe kanały obsługi. Spółka przypomina, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, pozwala m.in.:

- zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

- podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

- kontrolę bieżącego salda płatności;

- obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

- wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

- zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

- zmianę grupy taryfowej;

- przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

- kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

- zawarcie umowy na usługi dodatkowe.


Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl


Autor:

autor

Pogoda

13 lipca Temperatura: 12°C Wiatr: 8 km/h,

Kalendarz

imieniny: