Pozostałe

10.03.2025

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego 2025

Ruszył nabór do Nagrody Gospodarczej Województwa Małopolskiego 2025. To prestiżowe wyróżnienie trafia do firm, które wyróżniają się innowacyjnością, skutecznością działania oraz pozytywnym wpływem na rozwój regionu. Zgłoszenia przyjmowane są do...czytaj więcej

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego...
10.03.2025

Zgłoś kandydata do konkursu „Policjant, który mi pomógł”!

Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji już po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”, którego głównym celem jest promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom...czytaj więcej

Zgłoś kandydata do konkursu...
20.02.2025

Targi Pracy 2025

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA TARGI PRACY EDYCJA 2025 17.03.2025 r.  godz. 10:00 – 12:00 Mamy przyjemność zaprosić do uczestnictwa w XI POWIATOWYCH  TARGACH PRACY, które odbędą się w dniu 17 marca 2025 r.,...czytaj więcej

Targi Pracy 2025
20.02.2025

XXII Ogólnokrajowy Konkurs Bezpieczne Gospodarstwo Rolne

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zaprasza rolników do udziału w XXII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne Gospodarstwo Rolne, którego celem jest promocja zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym. Udział w nim mogą wziąć...czytaj więcej

XXII Ogólnokrajowy Konkurs Bezpieczne...
31.12.2024

Ogłoszenie

OGŁOSZENIEwyniku otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym wsparcie rodziny poprzez prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Bolesławiu na podstawie art....czytaj więcej

Ogłoszenie
27.11.2024

Apel PIORiN – ostrożnie z fumigantami!

Odnosząc się do ostatnich przypadków zatruć fumigantami, zastosowanymi jako środki do zwalczania gryzoni, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa apeluje do dystrybutorów i użytkowników środków ochrony roślin o przestrzeganie prawa...czytaj więcej

Apel PIORiN – ostrożnie...
27.11.2024

„Renta wdowia” od stycznia 2025 r. – nowe przepisy o wypłacie świadczeń wraz z rentą rodzinną

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z dyżurów telefonicznych, które przeprowadzi oddział ZUS w Chrzanowie: „Renta wdowia” od stycznia 2025 r. – nowe przepisy o wypłacie świadczeń wraz z rentą rodzinną -...czytaj więcej

„Renta wdowia” od stycznia...
27.09.2024

Aktywny Rodzic

Program Aktywny Rodzic ma ułatwić rodzicom i opiekunom pogodzenie zadań związanych z rodzicielstwem i aktywizacją zawodową. Zacznie obowiązywać od 1 października 2024 roku. Z programu Aktywny Rodzic można otrzymać następujące...czytaj więcej

Aktywny Rodzic
27.09.2024

Stop Nielegalnej Eksploatacji

WYDOBYWAJ LEGALNIE! Jesteś osobą fizyczną i masz piasek lub żwir na swojej nieruchomości?Zgłoś do Dyrektora OUG w Krakowie zamiar wydobycia na własne potrzeby co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac ...czytaj więcej

Stop Nielegalnej Eksploatacji
17.09.2024

Europejski Dzień bez Samochodu

Zarząd Związku Komunalnego Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu jako organizator komunikacji miejskiej na terenie gmin: Olkusz, Klucze, Bolesław, Bukowno, podobnie jak w roku ubiegłym angażuje się w Europejski Dzień bez...czytaj więcej

Europejski Dzień bez Samochodu
15.05.2020

PGNiG: Biura Obsługi Klienta wznowiły działalność


Od piątku 15 maja br. Klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą załatwiać swoje sprawy w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.


Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny będą obowiązywać szczególne środki bezpieczeństwa. Liczba Klientów, przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w indywidualne środki ochrony, tj. maseczki, rękawiczki i przyłbice, a Klientom udostępnione zostały płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk. Na stanowiskach związanych z obsługą zainstalowano specjalne ekrany ze szkła akrylowego Ponadto wyznaczono specjalne strefy poruszania się dla Klientów (poprzez wyznaczenie linii lub ustawienie barierek). Kolejkomaty i infokioski zostały wyłączone, usunięto ulotki oraz zamknięte zostały miejsca zabaw dla dzieci. W trosce o bezpieczeństwo dla Klientów przygotowane zostały długopisy, które po użyciu będą wrzucone do specjalnych skrzynek, a po całym dniu trafią do dezynfekcji, by mogły być użyte następnego dnia.


– Jesteśmy firmą odpowiedzialną, dlatego bezpieczeństwo Klientów i pracowników jest dla nas priorytetem. PGNiG było jedną z pierwszych spółek, która zdecydowała się na zamknięcie Biur Obsług Klienta ze względu na pandemię koronawirusa. Teraz, gdy sytuacja się normalizuje, możemy je ponownie otworzyć. To bardzo dobra wiadomość dla wielu naszych Klientów – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA i dodał:Kiedy ogłosiliśmy zamknięcie BOK-ów, zapewniliśmy że nie ucierpi na tym poziom obsługi Klientów. Dziś możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że dotrzymaliśmy słowa.


PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowało o zamknięciu BOK-ów 14 marca bieżącego roku. Jednocześnie Klienci mogli nadal załatwiać swoje sprawy, dzięki obsłudze zdalnej, za pomocą portalu e-BOK, aplikacji na urządzenia mobilne oraz telefonicznej infolinii.

– Przywracamy działalność Biur Obsługi Klienta z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zebraliśmy wiele doświadczeń z sytuacji kryzysowej, w jakiej znaleźliśmy się ponad dwa miesiące temu. Pokazują one, że cyfryzacja naszych usług była słusznym krokiem, gdyż korzystały z nich setki tysięcy Klientów – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.


O popularności cyfrowych kanałów obsługi świadczy fakt, że PGNiG Obrót Detaliczny posiada aktualnie ponad 1,7 mln zawartych umów w eBOK, a aplikację mobilną pobrano już ponad 1 mln razy. Tylko w kwietniu 2020 r., Spółka zawarła ponad 7100 nowych umów drogą online.


Prezes Jerzy Kwieciński podkreślił, że czasowe zamknięcie BOK-ów podyktowane troską o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, było tylko jednym z działań, jakie Grupa PGNiG podjęła w trakcie epidemii kierując się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu.


– Zgodnie z hasłem „Jesteśmy blisko Ciebie”, przekazaliśmy instytucjom zaangażowanym w walkę z koronawirusem, głównie szpitalom, ponad 6,5 mln złotych. Środki te sfinansowały zakupy wyposażenia medycznego niezbędnego w zwalczaniu epidemiiprzypomniał Jerzy Kwieciński.


Wsparcia udzieliło także PGNiG Obrót Detaliczny.


– Warto odnotować także, że nasi konsultanci przez ponad miesiąc intensywnie wspierali infolinię NFZ poświęconą tematyce koronawirusa, odbierając na niej ponad 9300 połączeńdodaje Henryk Mucha.


Mimo decyzji o otwarciu BOK-ów PGNiG Obrót Detaliczny nadal zachęca Klientów do korzystania z możliwości, które zapewniają cyfrowe kanały obsługi. Spółka przypomina, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, pozwala m.in.:

- zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

- podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

- kontrolę bieżącego salda płatności;

- obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

- wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

- zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

- zmianę grupy taryfowej;

- przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

- kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

- zawarcie umowy na usługi dodatkowe.


Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl


Autor:

autor

Pogoda

1 maja Temperatura: 8°C Wiatr: 4 km/h,

Kalendarz

imieniny: