Pozostałe

16.04.2024

Uwaga Koła Gospodyń Wiejskich!

Zapraszamy do udziału i zaprezentowania kulinarnych tradycji Waszych regionów w IX edycji konkursu kulinarnego „Bitwa Regionów”! Organizatorem konkursu jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, a wydarzenie odbywa się pod patronatem Ministra...czytaj więcej

Uwaga Koła Gospodyń Wiejskich!
09.04.2024

Oskar Drzewiecki z nagrodą Starosty Olkuskiego

5 kwietnia 2024 roku miało miejsce uroczyste wręczenie nagród Starosty Olkuskiego w dziedzinie sportu za rok 2023. Do sali konferencyjnej olkuskiego starostwa przybyli przedstawiciele środowiska sportowego z Powiatu Olkuskiego, w...czytaj więcej

Oskar Drzewiecki z nagrodą...
04.03.2024

Ogłoszenie

Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej, w tym wspierania działań w zakresie integracji oraz rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych.czytaj więcej

Ogłoszenie
22.02.2024

Projekt AKCJA ZAWODOWA TRANSFORMACJA

JMM Sp. z o. o. zaprasza do udziału w projekcie pn. AKCJA ZAWODOWA TRANSFORMACJA realizowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski 20212027. Do kogo skierowany...czytaj więcej

Projekt AKCJA ZAWODOWA TRANSFORMACJA
18.01.2024

Przerwa w dostawie energii elektrycznej

Na podstawie informacji od TAURON Dystrybucja S.A. informuje, że w dniu 18.01.2024r. w godzinach od 10:00 do 13:00 nastąpi przerwa w dostarczaniu energii elektrycznej u odbiorców zamieszkałych w miejscowościach: Laski...czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
02.01.2024

Ogłoszenie

OGŁOSZENIEwyniku otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym wsparcie rodziny poprzez prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Bolesławiu na podstawie art....czytaj więcej

Ogłoszenie
19.12.2023

Młody zawodnik ju-jitsu znów z sukcesami

5 kwietnia 2024 roku miało miejsce uroczyste wręczenie nagród Starosty Olkuskiego w dziedzinie sportu za rok 2023. Do sali konferencyjnej olkuskiego starostwa przybyli przedstawiciele środowiska sportowego z Powiatu Olkuskiego, w...czytaj więcej

Młody zawodnik ju-jitsu znów...
28.11.2023

Ogłoszenie

WÓJT GMINY BOLESŁAW ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym wsparcie rodziny poprzez prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Bolesławiuczytaj więcej

Ogłoszenie
27.09.2023

Najlepsi wędkarze z Pucharem Wójta

W minioną niedzielę na stawie numer trzy w Laskach odbyły się Zawody Wędkarskie o Puchar Wójta Gminy Bolesław. Organizatorem zawodów było Gminne Koło PZW nr 119 „Bolesław”, a fundatorem pucharów...czytaj więcej

Najlepsi wędkarze z Pucharem...
27.09.2023

SPOTKANIE Z MISTRZEM

Oskar Drzewiecki – 11-letni zawodnik UKS Husaria Bolesław oraz Rio Grappling Dąbrowa Górnicza, który w połowie września zdobył złoty medal w Mistrzostwach Świata w Ju-Jitsu, przybył wraz z tatą do...czytaj więcej

SPOTKANIE Z MISTRZEM
15.05.2020

PGNiG: Biura Obsługi Klienta wznowiły działalność


Od piątku 15 maja br. Klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą załatwiać swoje sprawy w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte.


Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny będą obowiązywać szczególne środki bezpieczeństwa. Liczba Klientów, przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w indywidualne środki ochrony, tj. maseczki, rękawiczki i przyłbice, a Klientom udostępnione zostały płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk. Na stanowiskach związanych z obsługą zainstalowano specjalne ekrany ze szkła akrylowego Ponadto wyznaczono specjalne strefy poruszania się dla Klientów (poprzez wyznaczenie linii lub ustawienie barierek). Kolejkomaty i infokioski zostały wyłączone, usunięto ulotki oraz zamknięte zostały miejsca zabaw dla dzieci. W trosce o bezpieczeństwo dla Klientów przygotowane zostały długopisy, które po użyciu będą wrzucone do specjalnych skrzynek, a po całym dniu trafią do dezynfekcji, by mogły być użyte następnego dnia.


– Jesteśmy firmą odpowiedzialną, dlatego bezpieczeństwo Klientów i pracowników jest dla nas priorytetem. PGNiG było jedną z pierwszych spółek, która zdecydowała się na zamknięcie Biur Obsług Klienta ze względu na pandemię koronawirusa. Teraz, gdy sytuacja się normalizuje, możemy je ponownie otworzyć. To bardzo dobra wiadomość dla wielu naszych Klientów – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA i dodał:Kiedy ogłosiliśmy zamknięcie BOK-ów, zapewniliśmy że nie ucierpi na tym poziom obsługi Klientów. Dziś możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że dotrzymaliśmy słowa.


PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowało o zamknięciu BOK-ów 14 marca bieżącego roku. Jednocześnie Klienci mogli nadal załatwiać swoje sprawy, dzięki obsłudze zdalnej, za pomocą portalu e-BOK, aplikacji na urządzenia mobilne oraz telefonicznej infolinii.

– Przywracamy działalność Biur Obsługi Klienta z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zebraliśmy wiele doświadczeń z sytuacji kryzysowej, w jakiej znaleźliśmy się ponad dwa miesiące temu. Pokazują one, że cyfryzacja naszych usług była słusznym krokiem, gdyż korzystały z nich setki tysięcy Klientów – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.


O popularności cyfrowych kanałów obsługi świadczy fakt, że PGNiG Obrót Detaliczny posiada aktualnie ponad 1,7 mln zawartych umów w eBOK, a aplikację mobilną pobrano już ponad 1 mln razy. Tylko w kwietniu 2020 r., Spółka zawarła ponad 7100 nowych umów drogą online.


Prezes Jerzy Kwieciński podkreślił, że czasowe zamknięcie BOK-ów podyktowane troską o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, było tylko jednym z działań, jakie Grupa PGNiG podjęła w trakcie epidemii kierując się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu.


– Zgodnie z hasłem „Jesteśmy blisko Ciebie”, przekazaliśmy instytucjom zaangażowanym w walkę z koronawirusem, głównie szpitalom, ponad 6,5 mln złotych. Środki te sfinansowały zakupy wyposażenia medycznego niezbędnego w zwalczaniu epidemiiprzypomniał Jerzy Kwieciński.


Wsparcia udzieliło także PGNiG Obrót Detaliczny.


– Warto odnotować także, że nasi konsultanci przez ponad miesiąc intensywnie wspierali infolinię NFZ poświęconą tematyce koronawirusa, odbierając na niej ponad 9300 połączeńdodaje Henryk Mucha.


Mimo decyzji o otwarciu BOK-ów PGNiG Obrót Detaliczny nadal zachęca Klientów do korzystania z możliwości, które zapewniają cyfrowe kanały obsługi. Spółka przypomina, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, pozwala m.in.:

- zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

- podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

- kontrolę bieżącego salda płatności;

- obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

- wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

- zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

- zmianę grupy taryfowej;

- przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

- kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

- zawarcie umowy na usługi dodatkowe.


Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl


Autor:

autor

Pogoda

20 kwietnia Temperatura: 5°C Wiatr: 15 km/h,

Kalendarz

imieniny: