Pozostałe

10.07.2020

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania rurociąg produktowy Boronów-Trzebinia

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 lutego 2019 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w sektorze naftowym (Dz.U.2019.630) oraz art. 61...czytaj więcej

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania...
07.07.2020

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju (ESDW) 2020

Zapraszam Państwa do udziału w Europejskim Tygodniu Zrównoważonego Rozwoju (ESDW), który będzie trwał od 20 do 26 września 2020 r. Do udziału w tym wydarzeniu, którego celem jest promowanie Celów...czytaj więcej

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju...
07.07.2020

Pochwal się pradziadkiem! Olkuszanie w Bitwie Warszawskiej 1920r.

W 2020r. przypada setna rocznica Bitwy Warszawskiej – siedemnastej najważniejszej bitwy w dziejach świata. W powstrzymanie pochodu bolszewików i obronienie polskiej niepodległości zaangażowani byli również żołnierze z ziemi olkuskiej. Aktualna...czytaj więcej

Pochwal się pradziadkiem! Olkuszanie...
02.07.2020

Bezpłatne szczepienia ochronne

Bezpłatne szczepienia ochronne przeciwko meningokokom.czytaj więcej

Bezpłatne szczepienia ochronne
26.06.2020

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej

Osoby w trudnej sytuacji mogą znaleźć nieodpłatną, profesjonalną pomoc w jednym z 1500 punktów w całej Polsce. Kto może otrzymać pomoc?•    Każda osoba w trudnej sytuacji życiowej w każdej życiowej sprawie,...czytaj więcej

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy...
25.06.2020

„Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!”

Na szkoleniu: dowiedz się jak przygotować się do sprzedaży w Internecie poznasz sposoby na zwiększenie obrotów i zysków zyskasz praktyczną wiedzę „Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!” to kurs...czytaj więcej

„Wstęp do e-commerce –...
25.06.2020

Pomoc PFRON dla zakładów aktywności zawodowej. Przykład z Konar w Małopolsce

Rekompensaty za okres przestoju w działalności ZAZ-u lub zmniejszenia przychodu z tej działalności oraz możliwość częściowego wykorzystania środków Zakładowego Funduszu Aktywności na wynagrodzenia dla pracowników czy zaspokojenie ich potrzeb bytowych...czytaj więcej

Pomoc PFRON dla zakładów...
24.06.2020

„Bitwa o wozy” – MSWiA sfinansuje wozy strażackie dla gmin o najwyższej frekwencji wyborczej

– W każdym województwie gmina do 20 tys. mieszkańców z największa frekwencją w pierwszej turze wyborów prezydenckich otrzyma wóz strażacki – powiedział wiceminister Maciej Wąsik. 16 takich pojazdów sfinansuje w...czytaj więcej

„Bitwa o wozy” –...
19.06.2020

„GAZ-SYSTEM dla edukacji”

Kolejne komputery trafiły do szkół z naszej gminy. 19 czerwca 2020 roku dyrektorzy: Szkoły Podstawowej w Bolesławiu oraz Zespołów Przedszkolno – Szkolnych w Krzykawie i Podlipiu podpisali protokoły przekazania laptopów...czytaj więcej

„GAZ-SYSTEM dla edukacji”
19.06.2020

Obwieszczenie

OBWIESZCZENIE Wojewody Małopolskiego w sprawie wydania decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę inwestycji pn.: Budowa światłowodu (kanalizacji teletechnicznej) stanowiącego infrastrukturę towarzyszącą niezbędną do funkcjonowania gazociągu DN 1000 MOP 8,4 MPa...czytaj więcej

Obwieszczenie
20.05.2020

Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej PGNiG


Liczba pobrań aplikacji mobilnej PGNiG Obrót Detaliczny na smartfony i tablety przekroczyła milion. Coraz więcej użytkowników korzysta z niej praktycznie codziennie – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Obok platformy eBOK, to kolejny kanał komunikacji cyfrowej PGNiG, który zdobył duże uznanie Klientów Spółki.


Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.


– Cieszy nas, że zdalne kanały obsługi, takie jak aplikacja mobilna, spotykają się z dużym i wciąż rosnącym, zainteresowaniem naszych Klientów. Na naszych oczach dokonuje się prawdziwa rewolucja w relacjach klient-przedsiębiorca, a przejście z tradycyjnych form kontaktu do świata w pełni cyfrowego jest szybsze niż jeszcze niedawno prognozowano – mówi Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG SA.


– Nasza aplikacja mobilna pozwala na bieżącą kontrolę zużycia gazu czy prądu, zmianę umowy a także zapoznanie się z nowymi usługami oferowanymi przez PGNiG. Skala pobrań aplikacji jasno wskazuje, że podjęte przez nas kroki w kierunku maksymalnej cyfryzacji usług były potrzebne i oczekiwane przez Klientów – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.


PGNiG chce być jak najbliżej swoich Klientów, dlatego zachęca do korzystania z nowoczesnych, bezpiecznych i wygodnych rozwiązań cyfrowych, takich jak aplikacja mobilna czy elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).


Aplikacja mobilna to:

- Wygoda – czyli nieograniczony dostęp do konta z każdego miejsca na świecie o dowolnej porze.
- Bezpieczeństwo.
- Oszczędność czasu – nie ma potrzeby wizyty w Biurze Obsługi Klienta.
- Pełna kontrola nad wydatkami – każdy wie, ile zużywa i ile płaci.
- Dbałość o środowisko – można przejść na EKOfakturę i zrezygnować z papierowych rachunków.


Spółka przywiązuje dużą wagę do opinii Klientów, dlatego cyklicznie prowadzi badania satysfakcji. To wymierna ocena zarówno oferowanych produktów, jak i jakości obsługi. Z ostatniego badania satysfakcji wynika, że 84 proc. Klientów jest zadowolonych z korzystania z platformy eBOK. Aż 92 proc. Klientów uznało, że załatwienie sprawy poprzez eBOK było dla nich łatwe.


Przypominamy, że do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl

Autor:

autor

Pogoda

13 lipca Temperatura: 12°C Wiatr: 8 km/h,

Kalendarz

imieniny: