Pozostałe

14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
23.07.2025

eGazomierz

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. (dalej: PSG) uprzejmie informuje, że na terenie Państwa gminy rozpoczynamy realizację projektu eGazomierz. Przedsięwzięcie zakłada wymianę w całej Polsce ponad 1,38 mln gazomierzy u...czytaj więcej

eGazomierz
23.07.2025

Rachunki pod kontrolą konsumenta

Kompendium wiedzy dla odbiorców energii elektrycznej w gospodarstwach domowych Wyniki ostatniego badania opinii publicznej przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Regulacji Energetyki wskazują na potrzebę podnoszenia świadomości odbiorców indywidualnych na temat funkcjonowania...czytaj więcej

Rachunki pod kontrolą konsumenta
02.06.2025

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych przed rozpoczęciem okresu wakacyjnego

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Olkuszu w związku z pismem Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, przekazującym polecenie Głównego Inspektora Sanitarnego, dotyczące prowadzenia działań edukacyjno-informacyjnych, w zakresie profilaktyki zapobiegania i zwalczania...czytaj więcej

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych...
10.03.2025

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego 2025

Ruszył nabór do Nagrody Gospodarczej Województwa Małopolskiego 2025. To prestiżowe wyróżnienie trafia do firm, które wyróżniają się innowacyjnością, skutecznością działania oraz pozytywnym wpływem na rozwój regionu. Zgłoszenia przyjmowane są do...czytaj więcej

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego...
10.03.2025

Zgłoś kandydata do konkursu „Policjant, który mi pomógł”!

Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji już po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”, którego głównym celem jest promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom...czytaj więcej

Zgłoś kandydata do konkursu...
20.02.2025

Targi Pracy 2025

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA TARGI PRACY EDYCJA 2025 17.03.2025 r.  godz. 10:00 – 12:00 Mamy przyjemność zaprosić do uczestnictwa w XI POWIATOWYCH  TARGACH PRACY, które odbędą się w dniu 17 marca 2025 r.,...czytaj więcej

Targi Pracy 2025
20.05.2020

Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej PGNiG


Liczba pobrań aplikacji mobilnej PGNiG Obrót Detaliczny na smartfony i tablety przekroczyła milion. Coraz więcej użytkowników korzysta z niej praktycznie codziennie – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Obok platformy eBOK, to kolejny kanał komunikacji cyfrowej PGNiG, który zdobył duże uznanie Klientów Spółki.


Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.


– Cieszy nas, że zdalne kanały obsługi, takie jak aplikacja mobilna, spotykają się z dużym i wciąż rosnącym, zainteresowaniem naszych Klientów. Na naszych oczach dokonuje się prawdziwa rewolucja w relacjach klient-przedsiębiorca, a przejście z tradycyjnych form kontaktu do świata w pełni cyfrowego jest szybsze niż jeszcze niedawno prognozowano – mówi Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG SA.


– Nasza aplikacja mobilna pozwala na bieżącą kontrolę zużycia gazu czy prądu, zmianę umowy a także zapoznanie się z nowymi usługami oferowanymi przez PGNiG. Skala pobrań aplikacji jasno wskazuje, że podjęte przez nas kroki w kierunku maksymalnej cyfryzacji usług były potrzebne i oczekiwane przez Klientów – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.


PGNiG chce być jak najbliżej swoich Klientów, dlatego zachęca do korzystania z nowoczesnych, bezpiecznych i wygodnych rozwiązań cyfrowych, takich jak aplikacja mobilna czy elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).


Aplikacja mobilna to:

- Wygoda – czyli nieograniczony dostęp do konta z każdego miejsca na świecie o dowolnej porze.
- Bezpieczeństwo.
- Oszczędność czasu – nie ma potrzeby wizyty w Biurze Obsługi Klienta.
- Pełna kontrola nad wydatkami – każdy wie, ile zużywa i ile płaci.
- Dbałość o środowisko – można przejść na EKOfakturę i zrezygnować z papierowych rachunków.


Spółka przywiązuje dużą wagę do opinii Klientów, dlatego cyklicznie prowadzi badania satysfakcji. To wymierna ocena zarówno oferowanych produktów, jak i jakości obsługi. Z ostatniego badania satysfakcji wynika, że 84 proc. Klientów jest zadowolonych z korzystania z platformy eBOK. Aż 92 proc. Klientów uznało, że załatwienie sprawy poprzez eBOK było dla nich łatwe.


Przypominamy, że do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl

Autor:

autor

Pogoda

18 sierpnia Temperatura: 8°C Wiatr: 6 km/h,

Kalendarz

imieniny: