Pozostałe

16.04.2024

Uwaga Koła Gospodyń Wiejskich!

Zapraszamy do udziału i zaprezentowania kulinarnych tradycji Waszych regionów w IX edycji konkursu kulinarnego „Bitwa Regionów”! Organizatorem konkursu jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, a wydarzenie odbywa się pod patronatem Ministra...czytaj więcej

Uwaga Koła Gospodyń Wiejskich!
09.04.2024

Oskar Drzewiecki z nagrodą Starosty Olkuskiego

5 kwietnia 2024 roku miało miejsce uroczyste wręczenie nagród Starosty Olkuskiego w dziedzinie sportu za rok 2023. Do sali konferencyjnej olkuskiego starostwa przybyli przedstawiciele środowiska sportowego z Powiatu Olkuskiego, w...czytaj więcej

Oskar Drzewiecki z nagrodą...
04.03.2024

Ogłoszenie

Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej, w tym wspierania działań w zakresie integracji oraz rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych.czytaj więcej

Ogłoszenie
22.02.2024

Projekt AKCJA ZAWODOWA TRANSFORMACJA

JMM Sp. z o. o. zaprasza do udziału w projekcie pn. AKCJA ZAWODOWA TRANSFORMACJA realizowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski 20212027. Do kogo skierowany...czytaj więcej

Projekt AKCJA ZAWODOWA TRANSFORMACJA
18.01.2024

Przerwa w dostawie energii elektrycznej

Na podstawie informacji od TAURON Dystrybucja S.A. informuje, że w dniu 18.01.2024r. w godzinach od 10:00 do 13:00 nastąpi przerwa w dostarczaniu energii elektrycznej u odbiorców zamieszkałych w miejscowościach: Laski...czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
02.01.2024

Ogłoszenie

OGŁOSZENIEwyniku otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym wsparcie rodziny poprzez prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Bolesławiu na podstawie art....czytaj więcej

Ogłoszenie
19.12.2023

Młody zawodnik ju-jitsu znów z sukcesami

5 kwietnia 2024 roku miało miejsce uroczyste wręczenie nagród Starosty Olkuskiego w dziedzinie sportu za rok 2023. Do sali konferencyjnej olkuskiego starostwa przybyli przedstawiciele środowiska sportowego z Powiatu Olkuskiego, w...czytaj więcej

Młody zawodnik ju-jitsu znów...
28.11.2023

Ogłoszenie

WÓJT GMINY BOLESŁAW ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym wsparcie rodziny poprzez prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Bolesławiuczytaj więcej

Ogłoszenie
27.09.2023

Najlepsi wędkarze z Pucharem Wójta

W minioną niedzielę na stawie numer trzy w Laskach odbyły się Zawody Wędkarskie o Puchar Wójta Gminy Bolesław. Organizatorem zawodów było Gminne Koło PZW nr 119 „Bolesław”, a fundatorem pucharów...czytaj więcej

Najlepsi wędkarze z Pucharem...
27.09.2023

SPOTKANIE Z MISTRZEM

Oskar Drzewiecki – 11-letni zawodnik UKS Husaria Bolesław oraz Rio Grappling Dąbrowa Górnicza, który w połowie września zdobył złoty medal w Mistrzostwach Świata w Ju-Jitsu, przybył wraz z tatą do...czytaj więcej

SPOTKANIE Z MISTRZEM
20.05.2020

Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej PGNiG


Liczba pobrań aplikacji mobilnej PGNiG Obrót Detaliczny na smartfony i tablety przekroczyła milion. Coraz więcej użytkowników korzysta z niej praktycznie codziennie – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Obok platformy eBOK, to kolejny kanał komunikacji cyfrowej PGNiG, który zdobył duże uznanie Klientów Spółki.


Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.


– Cieszy nas, że zdalne kanały obsługi, takie jak aplikacja mobilna, spotykają się z dużym i wciąż rosnącym, zainteresowaniem naszych Klientów. Na naszych oczach dokonuje się prawdziwa rewolucja w relacjach klient-przedsiębiorca, a przejście z tradycyjnych form kontaktu do świata w pełni cyfrowego jest szybsze niż jeszcze niedawno prognozowano – mówi Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG SA.


– Nasza aplikacja mobilna pozwala na bieżącą kontrolę zużycia gazu czy prądu, zmianę umowy a także zapoznanie się z nowymi usługami oferowanymi przez PGNiG. Skala pobrań aplikacji jasno wskazuje, że podjęte przez nas kroki w kierunku maksymalnej cyfryzacji usług były potrzebne i oczekiwane przez Klientów – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.


PGNiG chce być jak najbliżej swoich Klientów, dlatego zachęca do korzystania z nowoczesnych, bezpiecznych i wygodnych rozwiązań cyfrowych, takich jak aplikacja mobilna czy elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).


Aplikacja mobilna to:

- Wygoda – czyli nieograniczony dostęp do konta z każdego miejsca na świecie o dowolnej porze.
- Bezpieczeństwo.
- Oszczędność czasu – nie ma potrzeby wizyty w Biurze Obsługi Klienta.
- Pełna kontrola nad wydatkami – każdy wie, ile zużywa i ile płaci.
- Dbałość o środowisko – można przejść na EKOfakturę i zrezygnować z papierowych rachunków.


Spółka przywiązuje dużą wagę do opinii Klientów, dlatego cyklicznie prowadzi badania satysfakcji. To wymierna ocena zarówno oferowanych produktów, jak i jakości obsługi. Z ostatniego badania satysfakcji wynika, że 84 proc. Klientów jest zadowolonych z korzystania z platformy eBOK. Aż 92 proc. Klientów uznało, że załatwienie sprawy poprzez eBOK było dla nich łatwe.


Przypominamy, że do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl

Autor:

autor

Pogoda

25 kwietnia Temperatura: 4°C Wiatr: 13 km/h,

Kalendarz

imieniny: