Pozostałe

10.03.2025

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego 2025

Ruszył nabór do Nagrody Gospodarczej Województwa Małopolskiego 2025. To prestiżowe wyróżnienie trafia do firm, które wyróżniają się innowacyjnością, skutecznością działania oraz pozytywnym wpływem na rozwój regionu. Zgłoszenia przyjmowane są do...czytaj więcej

Nagroda Gospodarcza Województwa Małopolskiego...
10.03.2025

Zgłoś kandydata do konkursu „Policjant, który mi pomógł”!

Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji już po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”, którego głównym celem jest promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom...czytaj więcej

Zgłoś kandydata do konkursu...
20.02.2025

Targi Pracy 2025

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA TARGI PRACY EDYCJA 2025 17.03.2025 r.  godz. 10:00 – 12:00 Mamy przyjemność zaprosić do uczestnictwa w XI POWIATOWYCH  TARGACH PRACY, które odbędą się w dniu 17 marca 2025 r.,...czytaj więcej

Targi Pracy 2025
20.02.2025

XXII Ogólnokrajowy Konkurs Bezpieczne Gospodarstwo Rolne

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zaprasza rolników do udziału w XXII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne Gospodarstwo Rolne, którego celem jest promocja zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym. Udział w nim mogą wziąć...czytaj więcej

XXII Ogólnokrajowy Konkurs Bezpieczne...
31.12.2024

Ogłoszenie

OGŁOSZENIEwyniku otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym wsparcie rodziny poprzez prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w Bolesławiu na podstawie art....czytaj więcej

Ogłoszenie
27.11.2024

Apel PIORiN – ostrożnie z fumigantami!

Odnosząc się do ostatnich przypadków zatruć fumigantami, zastosowanymi jako środki do zwalczania gryzoni, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa apeluje do dystrybutorów i użytkowników środków ochrony roślin o przestrzeganie prawa...czytaj więcej

Apel PIORiN – ostrożnie...
27.11.2024

„Renta wdowia” od stycznia 2025 r. – nowe przepisy o wypłacie świadczeń wraz z rentą rodzinną

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z dyżurów telefonicznych, które przeprowadzi oddział ZUS w Chrzanowie: „Renta wdowia” od stycznia 2025 r. – nowe przepisy o wypłacie świadczeń wraz z rentą rodzinną -...czytaj więcej

„Renta wdowia” od stycznia...
27.09.2024

Aktywny Rodzic

Program Aktywny Rodzic ma ułatwić rodzicom i opiekunom pogodzenie zadań związanych z rodzicielstwem i aktywizacją zawodową. Zacznie obowiązywać od 1 października 2024 roku. Z programu Aktywny Rodzic można otrzymać następujące...czytaj więcej

Aktywny Rodzic
27.09.2024

Stop Nielegalnej Eksploatacji

WYDOBYWAJ LEGALNIE! Jesteś osobą fizyczną i masz piasek lub żwir na swojej nieruchomości?Zgłoś do Dyrektora OUG w Krakowie zamiar wydobycia na własne potrzeby co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac ...czytaj więcej

Stop Nielegalnej Eksploatacji
17.09.2024

Europejski Dzień bez Samochodu

Zarząd Związku Komunalnego Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu jako organizator komunikacji miejskiej na terenie gmin: Olkusz, Klucze, Bolesław, Bukowno, podobnie jak w roku ubiegłym angażuje się w Europejski Dzień bez...czytaj więcej

Europejski Dzień bez Samochodu
07.05.2020

Rekord eBOK PGNiG! Ponad 7 tys. umów online tylko w kwietniu!


Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) cieszy się ogromnym i stale rosnącym zainteresowaniem Klientów. Tylko w kwietniu za jego pośrednictwem PGNiG Obrót Detaliczny podpisało 7175 umów na sprzedaż gazu. To wzrost o 170 proc. w stosunku do marca i niemal 30-krotnie więcej niż w lutym bieżącego roku. Łącznie, od początku 2020 r., Spółka zawarła ponad 10 tys. umów online.


Tak duże zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa Kapitałowa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników w związku z epidemią koronawirusa.


– Kolejny rekord związany z liczbą zawartych umów online to dowód na to, że nasze podejście zdalnej obsługi jest skuteczne i może sprawnie działać w kryzysowej sytuacji. Blisko 30-krotny wzrost umów podpisanych online względem lutego pokazuje, że – tak jak zadeklarowaliśmy w połowie marca – nasi klienci mimo zamkniętych BOK, mają pełną możliwość załatwiania spraw w alternatywny sposób – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

Ponad 2,7 tys. umów w marcu i ponad 7 tys. w kwietniu to wynik, który powoduje, że PGNiG staje się liderem w zakresie obsługi online wśród spółek energetycznych - mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.


Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

·zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

·podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·kontrolę bieżącego salda płatności;

·obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

·wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

·zmianę grupy taryfowej;

·przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

·kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl
Autor:

autor

Pogoda

4 maja Temperatura: 15°C Wiatr: 12 km/h,

Kalendarz

imieniny: