Pozostałe

02.09.2025

DWUJĘZYCZNY MALUCH

REKRUTACJA W PROJEKCIEDWUJĘZYCZNY MALUCHREALIZACJA PROGRAMÓW DWUJĘZYCZNOŚCI W ZAKRESIEJĘZYKA ANGIELSKIEGO W GMINIE BOLESŁAW realizowane w Przedszkolu im. Barbórki w Bolesławiu, Przedszkolu w Krzykawie, Przedszkolu w Podlipiu i Przedszkolu w Laskach  udział...czytaj więcej

DWUJĘZYCZNY MALUCH
21.08.2025

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy KRA.WKUZ.GZ.4243.96.2025.KG.1 Wykaz nieruchomości do dzierżawyczytaj więcej

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
23.07.2025

eGazomierz

Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. (dalej: PSG) uprzejmie informuje, że na terenie Państwa gminy rozpoczynamy realizację projektu eGazomierz. Przedsięwzięcie zakłada wymianę w całej Polsce ponad 1,38 mln gazomierzy u...czytaj więcej

eGazomierz
23.07.2025

Rachunki pod kontrolą konsumenta

Kompendium wiedzy dla odbiorców energii elektrycznej w gospodarstwach domowych Wyniki ostatniego badania opinii publicznej przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Regulacji Energetyki wskazują na potrzebę podnoszenia świadomości odbiorców indywidualnych na temat funkcjonowania...czytaj więcej

Rachunki pod kontrolą konsumenta
02.06.2025

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych przed rozpoczęciem okresu wakacyjnego

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Olkuszu w związku z pismem Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, przekazującym polecenie Głównego Inspektora Sanitarnego, dotyczące prowadzenia działań edukacyjno-informacyjnych, w zakresie profilaktyki zapobiegania i zwalczania...czytaj więcej

Dotyczy działań profilaktycznych podejmowanych...
07.05.2020

Rekord eBOK PGNiG! Ponad 7 tys. umów online tylko w kwietniu!


Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) cieszy się ogromnym i stale rosnącym zainteresowaniem Klientów. Tylko w kwietniu za jego pośrednictwem PGNiG Obrót Detaliczny podpisało 7175 umów na sprzedaż gazu. To wzrost o 170 proc. w stosunku do marca i niemal 30-krotnie więcej niż w lutym bieżącego roku. Łącznie, od początku 2020 r., Spółka zawarła ponad 10 tys. umów online.


Tak duże zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa Kapitałowa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników w związku z epidemią koronawirusa.


– Kolejny rekord związany z liczbą zawartych umów online to dowód na to, że nasze podejście zdalnej obsługi jest skuteczne i może sprawnie działać w kryzysowej sytuacji. Blisko 30-krotny wzrost umów podpisanych online względem lutego pokazuje, że – tak jak zadeklarowaliśmy w połowie marca – nasi klienci mimo zamkniętych BOK, mają pełną możliwość załatwiania spraw w alternatywny sposób – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

Ponad 2,7 tys. umów w marcu i ponad 7 tys. w kwietniu to wynik, który powoduje, że PGNiG staje się liderem w zakresie obsługi online wśród spółek energetycznych - mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.


Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

·zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

·podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·kontrolę bieżącego salda płatności;

·obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

·wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

·zmianę grupy taryfowej;

·przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

·kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl
Autor:

autor

Pogoda

11 września Temperatura: 25°C Wiatr: 18 km/h,

Kalendarz

imieniny: