Pozostałe

03.11.2025

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 

Urząd Statystyczny w Krakowie włączył się w organizację Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Rokrocznie uczestnicy przedsięwzięcia spotykają się z przedsiębiorcami, przedstawicielami instytucji wspierających biznes, pracownikami szkół wyższych, gotowymi do dzielenia się wiedzą...czytaj więcej

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 
17.10.2025

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa 

Ogłoszenie o I publicznym przetargu ustnym nieograniczonym (licytacja) na dzierżawę nieruchomości KRA.WKUZ.GZ.4243.96.2025.KG.8 Ogłoszenieczytaj więcej

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia...
02.10.2025

Szkolenia online i dyżury telefoniczne ZUS

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z dyżurów telefonicznych naszych specjalistów: Dyżur telefoniczny: Eksperci ZUS dla Seniorów - piątek, 3 października 2025 r., godz. 10:00 – 12:00, tel. 32 318 11 09 -...czytaj więcej

Szkolenia online i dyżury...
02.09.2025

DWUJĘZYCZNY MALUCH

REKRUTACJA W PROJEKCIEDWUJĘZYCZNY MALUCHREALIZACJA PROGRAMÓW DWUJĘZYCZNOŚCI W ZAKRESIEJĘZYKA ANGIELSKIEGO W GMINIE BOLESŁAW realizowane w Przedszkolu im. Barbórki w Bolesławiu, Przedszkolu w Krzykawie, Przedszkolu w Podlipiu i Przedszkolu w Laskach  udział...czytaj więcej

DWUJĘZYCZNY MALUCH
21.08.2025

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy KRA.WKUZ.GZ.4243.96.2025.KG.1 Wykaz nieruchomości do dzierżawyczytaj więcej

Informacja Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
14.08.2025

Przerwa w dostawie energii elektrycznej 

Szanowni Państwo,prowadzimy teraz prace dla poprawy pewności zasilania oraz dla rozbudowy sieci energetycznej. Wiążą się one z koniecznością czasowego wyłączenia pewnych jej fragmentów.czytaj więcej

Przerwa w dostawie energii...
07.05.2020

Rekord eBOK PGNiG! Ponad 7 tys. umów online tylko w kwietniu!


Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) cieszy się ogromnym i stale rosnącym zainteresowaniem Klientów. Tylko w kwietniu za jego pośrednictwem PGNiG Obrót Detaliczny podpisało 7175 umów na sprzedaż gazu. To wzrost o 170 proc. w stosunku do marca i niemal 30-krotnie więcej niż w lutym bieżącego roku. Łącznie, od początku 2020 r., Spółka zawarła ponad 10 tys. umów online.


Tak duże zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa Kapitałowa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników w związku z epidemią koronawirusa.


– Kolejny rekord związany z liczbą zawartych umów online to dowód na to, że nasze podejście zdalnej obsługi jest skuteczne i może sprawnie działać w kryzysowej sytuacji. Blisko 30-krotny wzrost umów podpisanych online względem lutego pokazuje, że – tak jak zadeklarowaliśmy w połowie marca – nasi klienci mimo zamkniętych BOK, mają pełną możliwość załatwiania spraw w alternatywny sposób – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

Ponad 2,7 tys. umów w marcu i ponad 7 tys. w kwietniu to wynik, który powoduje, że PGNiG staje się liderem w zakresie obsługi online wśród spółek energetycznych - mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.


Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

·zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

·podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·kontrolę bieżącego salda płatności;

·obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

·wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

·zmianę grupy taryfowej;

·przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

·kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl
Autor:

autor

Pogoda

7 listopada Temperatura: 14°C Wiatr: 14 km/h,

Kalendarz

imieniny: