Pozostałe

10.07.2020

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania rurociąg produktowy Boronów-Trzebinia

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 lutego 2019 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w sektorze naftowym (Dz.U.2019.630) oraz art. 61...czytaj więcej

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania...
07.07.2020

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju (ESDW) 2020

Zapraszam Państwa do udziału w Europejskim Tygodniu Zrównoważonego Rozwoju (ESDW), który będzie trwał od 20 do 26 września 2020 r. Do udziału w tym wydarzeniu, którego celem jest promowanie Celów...czytaj więcej

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju...
07.07.2020

Pochwal się pradziadkiem! Olkuszanie w Bitwie Warszawskiej 1920r.

W 2020r. przypada setna rocznica Bitwy Warszawskiej – siedemnastej najważniejszej bitwy w dziejach świata. W powstrzymanie pochodu bolszewików i obronienie polskiej niepodległości zaangażowani byli również żołnierze z ziemi olkuskiej. Aktualna...czytaj więcej

Pochwal się pradziadkiem! Olkuszanie...
02.07.2020

Bezpłatne szczepienia ochronne

Bezpłatne szczepienia ochronne przeciwko meningokokom.czytaj więcej

Bezpłatne szczepienia ochronne
26.06.2020

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej

Osoby w trudnej sytuacji mogą znaleźć nieodpłatną, profesjonalną pomoc w jednym z 1500 punktów w całej Polsce. Kto może otrzymać pomoc?•    Każda osoba w trudnej sytuacji życiowej w każdej życiowej sprawie,...czytaj więcej

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy...
25.06.2020

„Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!”

Na szkoleniu: dowiedz się jak przygotować się do sprzedaży w Internecie poznasz sposoby na zwiększenie obrotów i zysków zyskasz praktyczną wiedzę „Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!” to kurs...czytaj więcej

„Wstęp do e-commerce –...
25.06.2020

Pomoc PFRON dla zakładów aktywności zawodowej. Przykład z Konar w Małopolsce

Rekompensaty za okres przestoju w działalności ZAZ-u lub zmniejszenia przychodu z tej działalności oraz możliwość częściowego wykorzystania środków Zakładowego Funduszu Aktywności na wynagrodzenia dla pracowników czy zaspokojenie ich potrzeb bytowych...czytaj więcej

Pomoc PFRON dla zakładów...
24.06.2020

„Bitwa o wozy” – MSWiA sfinansuje wozy strażackie dla gmin o najwyższej frekwencji wyborczej

– W każdym województwie gmina do 20 tys. mieszkańców z największa frekwencją w pierwszej turze wyborów prezydenckich otrzyma wóz strażacki – powiedział wiceminister Maciej Wąsik. 16 takich pojazdów sfinansuje w...czytaj więcej

„Bitwa o wozy” –...
19.06.2020

„GAZ-SYSTEM dla edukacji”

Kolejne komputery trafiły do szkół z naszej gminy. 19 czerwca 2020 roku dyrektorzy: Szkoły Podstawowej w Bolesławiu oraz Zespołów Przedszkolno – Szkolnych w Krzykawie i Podlipiu podpisali protokoły przekazania laptopów...czytaj więcej

„GAZ-SYSTEM dla edukacji”
19.06.2020

Obwieszczenie

OBWIESZCZENIE Wojewody Małopolskiego w sprawie wydania decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę inwestycji pn.: Budowa światłowodu (kanalizacji teletechnicznej) stanowiącego infrastrukturę towarzyszącą niezbędną do funkcjonowania gazociągu DN 1000 MOP 8,4 MPa...czytaj więcej

Obwieszczenie
07.05.2020

Rekord eBOK PGNiG! Ponad 7 tys. umów online tylko w kwietniu!


Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) cieszy się ogromnym i stale rosnącym zainteresowaniem Klientów. Tylko w kwietniu za jego pośrednictwem PGNiG Obrót Detaliczny podpisało 7175 umów na sprzedaż gazu. To wzrost o 170 proc. w stosunku do marca i niemal 30-krotnie więcej niż w lutym bieżącego roku. Łącznie, od początku 2020 r., Spółka zawarła ponad 10 tys. umów online.


Tak duże zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa Kapitałowa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników w związku z epidemią koronawirusa.


– Kolejny rekord związany z liczbą zawartych umów online to dowód na to, że nasze podejście zdalnej obsługi jest skuteczne i może sprawnie działać w kryzysowej sytuacji. Blisko 30-krotny wzrost umów podpisanych online względem lutego pokazuje, że – tak jak zadeklarowaliśmy w połowie marca – nasi klienci mimo zamkniętych BOK, mają pełną możliwość załatwiania spraw w alternatywny sposób – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

Ponad 2,7 tys. umów w marcu i ponad 7 tys. w kwietniu to wynik, który powoduje, że PGNiG staje się liderem w zakresie obsługi online wśród spółek energetycznych - mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.


Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

·zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;

·podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·kontrolę bieżącego salda płatności;

·obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

·wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

·zmianę grupy taryfowej;

·przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

·kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl
Autor:

autor

Pogoda

13 lipca Temperatura: 10°C Wiatr: 6 km/h,

Kalendarz

imieniny: