Projekt „Aktywny Bolesław” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0075/18
Bolesław 14.02.2019 r.
PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY
1. Przedmiot zamówienia:
Pełnienia funkcji Specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb w ramach projektu: „Aktywny Bolesław” realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Do Obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie:
Przeprowadzenie Indywidualnej Diagnozy Potrzeb, każdego uczestnika projektu, tj.: 60 osób oraz dostosowanie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb w wymiarze nie więcej niż 540 godziny. Specjalista analizował będzie indywidualne predyspozycje UP przy konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz specjalistami typu: psycholog, doradca zawodowy, którzy dobierani będą przez Wykonawcę do zespołu przeprowadzającego diagnozy w zależności od potrzeb. Doradca zawodowy opracowywał będzie część diagnozy dotyczącą aktywizacji zawodowej UP którzy mogą być objęci aktywizacją zawodową.
Specjalista ds. diagnoz opracowywał będzie Indywidualną Ścieżkę Udziału w projekcie dla każdego UP. Specjalista odpowiedzialny będzie za monitorowanie postępów UP w realizacji indywidualnej ścieżki, oraz osiąganych rezultatów indywidualnych przez poszczególnych uczestników projektu. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz pracownikami socjalnymi - dokonywał będzie zmian do Indywidualnej Ścieżki Udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb UP w odniesieniu do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów projektu.
W ramach realizacji usługi przewidujemy średnio 9 godzin na osobę w tym 4 godziny na przeprowadzenie diagnoz oraz 5 na ocenę postępów oraz aktualizację planów pomocy.
2. Informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego:
W ramach procesu wyboru wykonawcy usługi przeprowadzono następujące działania:
- zamieszczono informację na stronie internetowej www.gminaboleslaw.pl
3. Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wraz ze wskazaniem daty wpłynięcia oferty do zamawiającego:
a. „Centrum Analiz” Anna Sermak wpłynęło 12.02.2019 r., koszt za godzinę 80,00 zł brutto.
b. Biuro Rozwoju i Doradztwa Zawodowego Monika Łyszczarz, wpłynęło 13.02.2019 r. godzina 7.57, koszt za godzinę 85,00 zł brutto.
4. Informacje o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, o ile takie warunki były stawiane.
Wymagane doświadczenie w zakresie przeprowadzania Indywidualnych Diagnoz Potrzeb oraz planowania indywidualnej ścieżki wsparcia w ramach co najmniej 1 projektu finansowanego z EFS.
W ramach formularza przedstawiono informacje potwierdzające spełnienie warunku doświadczenia.
5. Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Są to osoby bezstronne i obiektywne.
6. Informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny i sposobie przyznawania punktacji poszczególnym wykonawcom za spełnienie danego kryterium.
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany został na podstawie kryterium: cena brutto - 100%.
Oferty niepodlegające odrzuceniu są wg wzoru:
P1 = (Cmin / C of. licz.) x 100% przy czym 1% = 1 pkt.
gdzie:
C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.
P1 - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.
Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.
W ramach oceny oferty otrzymały następującą ilość punktów:
1. „Centrum Analiz” Anna Sermak, koszt za godzinę realizacji usługi: 80,00 zł. Ilość uzyskanych punktów: 100.
2. Biuro Rozwoju i Doradztwa Zawodowego Monika Łyszczarz, koszt za godzinę 85,00 zł. Ilość uzyskanych punktów: 94,12.
7. Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru
Wybrana została oferta firmy: „Centrum Analiz” Anna Sermak, oferta uzyskała największą ilość punktów.
Protokół sporządzono w dniu 14.02.2019 r.
Kierownik GOPS: Anna Kruszak-Kołodziejczyk.