Aktualności GOPS

25.04.2025

Informacja

W dniu 02.05.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie nieczynny. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
15.04.2025

Informacja

W dniu 18.04.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie czynny do godz. 13.00. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
15.04.2025

Życzenia Wielkanocne

           czytaj więcej

Życzenia Wielkanocne
07.04.2025

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 17.04.2025 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR,...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
25.02.2025

Wydawanie żywności z Podprogramu 2024

Dystrybucja żywności wśród osób najbardziej potrzebujących w Gminie Bolesław będzie prowadzona przez Caritas Archidiecezji Krakowskiej przy współpracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławiu. Termin i miejsce wydawania artykułów spożywczych: 9...czytaj więcej

Wydawanie żywności z Podprogramu...
22.01.2025

Nabór do projektu pn.: „Dzienny Dom Pomocy w Kluczach”

Projekt „Dzienny Dom Pomocy w Kluczach” realizowany w ramach programu: Fundusz Sprawiedliwej Transformacji  Numer projektu: FEMP.08.06-IP.01-1212/24  Priorytet: Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej  Działanie: Opieka nad osobami potrzebującymi wsparcia...czytaj więcej

Nabór do projektu pn.:...
31.12.2024

Informacja

W dniu 31.12.2024 r. (wtorek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie czynny do godz. 13.00. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
20.12.2024

Życzenia Świąteczne

             czytaj więcej

Życzenia Świąteczne
19.12.2024

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 21.01.2025 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczny senior – jak nie dać się oszukać w Internecie” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
18.12.2024

Informacja

W dniu 24.12.2024 r. (wtorek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie czynny do godz. 12.00. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
07.06.2019

Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla klientów GOPS


Projekt „Aktywny Bolesław” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0075/18


ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ


I. Opis przedmiotu usługi


Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla - klientów GOPS - w wymiarze maksymalnie 105 godzin. Usługa obejmuje przygotowanie opinii w oparciu o opracowane przez Zleceniobiorcę narzędzia diagnostyczne - dotyczącej Uczestników projektu korzystających ze wsparcia Zleceniobiorcy.


Informacje dodatkowe:


1. Poradnictwo realizowane będzie w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Bolesław.


2. Terminy realizacji poradnictwa do ustalenia.


3. Godzina poradnictwa wynosi 60 minut.


II. Warunki współpracy


Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r.


III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:


1. Udokumentowane kwalifikacje uprawniające do realizacji poradnictwa psychologicznego.


2. Wymagane doświadczenie w realizacji poradnictwa psychologicznego.


Dla potrzeby oceny spełnienia kryterium doświadczenia, Zamawiający uzna, że wykazana usługa spełnia swoim zakresem wymogi Zamawiającego jeśli:


a) z przedłożonych informacji jednoznacznie wynikać będzie iż zakres usługi odpowiada wymaganiom określonym w pkt. 2.


IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.


1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:


a) cena usługi brutto - 80 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 80


b) doświadczenie  w realizacji usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego – 20% - liczba możliwych do uzyskania punktów = 20


2. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:


Cena: (C min / C of. licz.) x 80 = liczba uzyskanych punktów,


gdzie:

C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.


Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.


3. Punkty za kryterium „doświadczenie w realizacji usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 20 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu w formularzu oferty.


Doświadczenie w realizacji usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

do 10 osób, dla których zrealizowano indywidualne poradnictwo psychologiczne – 5 pkt,

powyżej 10 do 30 osób, dla których zrealizowano indywidualne poradnictwo psychologiczne – 10 pkt,

powyżej 30 do 50 osób, dla których zrealizowano indywidualne poradnictwo psychologiczne – 20 pkt,


Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 20 pkt.


Dla potrzeby oceny spełnienia kryterium doświadczenia, Zamawiający uzna że wykazana usługa spełnia swoim zakresem wymogi Zamawiającego jeśli:


a) z przedłożonej informacji jednoznacznie wynikać będzie iż zakres usługi odpowiada zakresowi indywidualnego poradnictwa psychologicznego.


4. Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.


5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:


1. Należy podać cenę za godzinę netto i brutto, która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia.


2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.


3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.


4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku  (zł/ gr).


5. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia.


V. Miejsce oraz termin składania ofert.


Oferty należy składać na adres e-mail: gops@gminaboleslaw.pl lub osobiście w siedzibie GOPS Bolesław, ul. Główna 46, 32-329 Bolesław, do dnia 17.06.2019 r. do godz. 9:00.


Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.


Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.


VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.


2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nie pozyskania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.


Załącznik do pobrania:

- FORMULARZ OFERTY (plik doc).

Autor:

autor

Pogoda

30 kwietnia Temperatura: 20°C Wiatr: 12 km/h,

Kalendarz

imieniny: