Aktualności GOPS

13.06.2025

Informacja

W dniu 20.06.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie nieczynny. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
29.05.2025

Anonimowa ankieta dla mieszkańców Gminy Bolesław na temat przemocy domowej w środowisku lokalnym

W związku z prowadzonym opracowaniem monitoringu i ewaluacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Bolesław zwracamy się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety. ...czytaj więcej

Anonimowa ankieta dla mieszkańców...
21.05.2025

Zaproszenie na spotkanie informacyjne

W dniu 22 maja 2025 r. o godzinie 16.00 w Centrum Kultury w Bolesławiu (Dwór w Bolesławiu, ul. Główna 55) odbędzie się spotkanie informacyjne z doradcą energetycznym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony...czytaj więcej

Zaproszenie na spotkanie informacyjne
14.05.2025

Nabór do projektu pn.: „Dzienny Dom Pomocy w Kluczach” (termin rekrutacji: od 13.05.2025 do 27.05.2025)

Projekt „Dzienny Dom Pomocy w Kluczach” realizowany w ramach programu: Fundusz Sprawiedliwej Transformacji  Numer projektu: FEMP.08.06-IP.01-1212/24  Priorytet: Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej  Działanie: Opieka nad osobami potrzebującymi wsparcia...czytaj więcej

Nabór do projektu pn.:...
09.05.2025

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 26.06.2025 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów – II termin” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
09.05.2025

Pomocna dłoń - Twój Tele-Anioł

Jesteś osobą starszą, chorą, niesamodzielną lub opiekujesz się członkiem rodziny z niepełnosprawnością?  Mieszkasz na terenie województwa małopolskiego i potrzebujesz wsparcia w codziennym funkcjonowaniu?  Małopolski Tele-Anioł 2.0 jest dla Ciebie!  Dzięki...czytaj więcej

Pomocna dłoń - Twój...
25.04.2025

Informacja

W dniu 02.05.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie nieczynny. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
15.04.2025

Informacja

W dniu 18.04.2025 r. (piątek) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławiu będzie czynny do godz. 13.00. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.czytaj więcej

Informacja
15.04.2025

Życzenia Wielkanocne

           czytaj więcej

Życzenia Wielkanocne
07.04.2025

Zaproszenie na webinarium dla seniorów i ich opiekunów - 17.04.2025 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR,...czytaj więcej

Zaproszenie na webinarium dla...
07.06.2019

Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla klientów GOPS


Projekt „Aktywny Bolesław” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0075/18


ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ


I. Opis przedmiotu usługi


Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla - klientów GOPS - w wymiarze maksymalnie 105 godzin. Usługa obejmuje przygotowanie opinii w oparciu o opracowane przez Zleceniobiorcę narzędzia diagnostyczne - dotyczącej Uczestników projektu korzystających ze wsparcia Zleceniobiorcy.


Informacje dodatkowe:


1. Poradnictwo realizowane będzie w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Bolesław.


2. Terminy realizacji poradnictwa do ustalenia.


3. Godzina poradnictwa wynosi 60 minut.


II. Warunki współpracy


Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r.


III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:


1. Udokumentowane kwalifikacje uprawniające do realizacji poradnictwa psychologicznego.


2. Wymagane doświadczenie w realizacji poradnictwa psychologicznego.


Dla potrzeby oceny spełnienia kryterium doświadczenia, Zamawiający uzna, że wykazana usługa spełnia swoim zakresem wymogi Zamawiającego jeśli:


a) z przedłożonych informacji jednoznacznie wynikać będzie iż zakres usługi odpowiada wymaganiom określonym w pkt. 2.


IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.


1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:


a) cena usługi brutto - 80 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 80


b) doświadczenie  w realizacji usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego – 20% - liczba możliwych do uzyskania punktów = 20


2. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:


Cena: (C min / C of. licz.) x 80 = liczba uzyskanych punktów,


gdzie:

C min - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.


Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.


3. Punkty za kryterium „doświadczenie w realizacji usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 20 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu w formularzu oferty.


Doświadczenie w realizacji usługi indywidualnego poradnictwa psychologicznego oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

do 10 osób, dla których zrealizowano indywidualne poradnictwo psychologiczne – 5 pkt,

powyżej 10 do 30 osób, dla których zrealizowano indywidualne poradnictwo psychologiczne – 10 pkt,

powyżej 30 do 50 osób, dla których zrealizowano indywidualne poradnictwo psychologiczne – 20 pkt,


Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 20 pkt.


Dla potrzeby oceny spełnienia kryterium doświadczenia, Zamawiający uzna że wykazana usługa spełnia swoim zakresem wymogi Zamawiającego jeśli:


a) z przedłożonej informacji jednoznacznie wynikać będzie iż zakres usługi odpowiada zakresowi indywidualnego poradnictwa psychologicznego.


4. Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.


5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:


1. Należy podać cenę za godzinę netto i brutto, która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia.


2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.


3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.


4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku  (zł/ gr).


5. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia.


V. Miejsce oraz termin składania ofert.


Oferty należy składać na adres e-mail: gops@gminaboleslaw.pl lub osobiście w siedzibie GOPS Bolesław, ul. Główna 46, 32-329 Bolesław, do dnia 17.06.2019 r. do godz. 9:00.


Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.


Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.


VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.


2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nie pozyskania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.


Załącznik do pobrania:

- FORMULARZ OFERTY (plik doc).

Autor:

autor

Pogoda

16 czerwca Temperatura: 14°C Wiatr: 8 km/h,

Kalendarz

imieniny: